En Amerikan - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

En Amerikan

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• En Amerikan

Hello!
    Tänka sig att jag växt upp i Sverige och fiskat hela mitt liv men aldrig gått med i någon Svensk fiske community tills nu ...nu när jag bor i USA.

Jag heter Johan och har bott i Sverige hela mitt liv tills för 2 år sedan då jag bestämde mig för att flytta till USA och har nu bott här i ett helt år. Fiske är en stor del av mitt liv och jag har fiskat nästan varje dag sen jag föddes (som alla andra stor fiskare hehe). Jag gick med här då jag tycker att de alltid är intressant att veta vad andra fångar för något och snackar om hemma i Svea rike och för att jag kan bidra med ganska bra info om någon har planer på att fiska i usa eller vill veta något om fisk arter här, speciellt New England området Plus att jag gillar att skryta om mina fångster här inte för att jag dragit något gigantiskt ännu men de kommer väll.

Mina två huvud fångster här är Karp och Striped bass. Jag är nykomling inom karp fisket så de kommer jag hålla koll på här och se vad man kan lära sig!

En Amerikan

Trevligt. 😃
    sigpic

Kommentera

Välkommen! Vi behöver rapporter om nya fiske sätt/prylar från us!

Kommentera

Har du möjlighet att skicka saker till sverige som gåva? borde ju vara det första man frågar en ny medlem här från andra sidan atlanten...

Men välkommen hit

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
        X