Ny här och jag heter Ted. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny här och jag heter Ted.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ny här och jag heter Ted.

Ted heter jag och kommer från Hallsberg.

Jag har fiskat nästan hela mitt liv men ser mig fortfarande som en amatör,
    försöker fiska så mycket jag kan oavsett om det är sol, mörker eller regnar.

Senaste två åren har jag fiskat mycket i Tisaren utanför Hallsberg med
    min svärfar och fått väldigt många fina gäddor, och varje gång försöker vi
    trolla efter gös men inte haft nån tur än.

Och hunden min följer med jämt när man inte ska ut med båten.

Välkommen!
    Här kommer du att finna mkt som säkert fångar ditt intresse, kanske besvarar några funderingar och frågor du har. Här finns det mesta beträffande fisket i Sverige.
    Ps. Finns säkert några tips som kan vara bra att ta med sig inför kommande göstrolling med svärgubben.

Lycka till!
    I näst kast så .....

Kommentera

Välkommen!
      Vi bor ju nästan grannar såg jag:-)
      //C
      http://sportfisher.se

Kommentera

Ursprungligen postat av Korsdraget Visa inlägg
        Välkommen!
        Här kommer du att finna mkt som säkert fångar ditt intresse, kanske besvarar några funderingar och frågor du har. Här finns det mesta beträffande fisket i Sverige.
        Ps. Finns säkert några tips som kan vara bra att ta med sig inför kommande göstrolling med svärgubben.

Lycka till!
        Tackar.
        Det hoppas jag på, sen kanske man kan finna nån man kan fiska med också i framtiden .

Ursprungligen postat av Cole Visa inlägg
        Välkommen!
        Vi bor ju nästan grannar såg jag:-)
        //C
        Tackar.
        Ja se där, det är inte långt ifrån där jag bor .

Kommentera

Välkommen!
          Du kommer säkert hitta en massa intressant här på fiskesnack och nya fiskevänner, precis som jag gjort.
          sigpic
          http://fiskeigemenskap.se
          Gilla Fiske i gemenskap på facebook http://www.facebook.com/holmstromfiske

Kommentera

Ursprungligen postat av teddan85 Visa inlägg

Välkommen! Och var glad och stolt över att du är amatör. Det är bland det finaste man kan vara, för en amatör är en som gör något av kärlek (och inte för pengar)!

Kommentera

Ursprungligen postat av teddan85 Visa inlägg

Senaste två åren har jag fiskat mycket i Tisaren utanför Hallsberg med
              min svärfar och fått väldigt många fina gäddor, och varje gång försöker vi
              trolla efter gös men inte haft nån tur än.

Och hunden min följer med jämt när man inte ska ut med båten.
              Tjena Ted!
              Bor också nästan granne med dig välkommen hit ! Vad kör du mest, spinnfiske, trolling, vertikal eller?
              Med vänlig hälsning, chrisse

Kommentera

Välkommen! Hittade själv hit för inte så länge sedan och man blir väldigt varmt välkomnad!

Kommentera

Ursprungligen postat av holmstrom Visa inlägg
                  Välkommen!
                  Du kommer säkert hitta en massa intressant här på fiskesnack och nya fiskevänner, precis som jag gjort.
                  Tackar.
                  Får hålla tummarna , har redan läst mycket intressant här på sidan.

Ursprungligen postat av lausvik Visa inlägg
                  Välkommen! Och var glad och stolt över att du är amatör. Det är bland det finaste man kan vara, för en amatör är en som gör något av kärlek (och inte för pengar)!
                  Tackar.
                  Jo jag är glad att jag är en amatör, jag älskar att fiska då det är så skönt med lugn och ro när man åker iväg själv 2 timmar och att hunden kan följa med och verkligen få springa av sig ute i skogen då man inte behöver ha så mycket koll på honom då han kommer tillbaka när man ropar .

Ursprungligen postat av Chrisse Visa inlägg
                  Tjena Ted!
                  Bor också nästan granne med dig välkommen hit ! Vad kör du mest, spinnfiske, trolling, vertikal eller?
                  Med vänlig hälsning, chrisse
                  Hej, roligt att höra .
                  Jag kör mest med spinnfiske men när man är ute med båt så blir det även trolling nån timme så man kan beta av en relativt stor del av sjön man är på och kanske kroka ett monster .

Kommentera

Ursprungligen postat av HajfiskarN Visa inlägg
                    Välkommen! Hittade själv hit för inte så länge sedan och man blir väldigt varmt välkomnad!
                    Tackar.
                    Det varma välkomnandet man har fått hittills är jättetrevlig

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                    X