nybliven medlem, vore kul att stöta på någon som fiskar i Vättern här - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

nybliven medlem, vore kul att stöta på någon som fiskar i Vättern här

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Reel Boss Visa inlägg
    Tyckte ja kände igen namnet, bra fiskeekipage va fiskar du helst efter? Vättern är riktigt fint hört från en kompis att sottern håller ganska bra me gös o mindre gäddor.
    Sottern är bra :-) vet en kille här på forumet som tagit både en 15 + och en 12.7 kg gädda, själv har jag tagit en på 10,2 och en hel skrälledus med gäddor mellan 7-10 nu i höst. Gös finns det gott om dessvärre är större exemplar rätt sällsynta. Jag kör helst vårfiske spinn efter gädda sen blir det vj och trolling efter gös vår/sommar. Höst är det fetgäddan på spinn/trolling som gäller. Vad har du själv för båt?

Kommentera

Okey, det är en riktigt fin sjö! Vill att det ska bli vår direkt så man får sätta i nya ekipaget och då dra igång med gäddfiske till tusen
      The four B's of fishing: Boat, Bait, Beer and BS

Kommentera

Där ser man, fan va roligt! ska jag berätta för kompisen då, o säga till han att han får vässa till sitt game en del Okey, jag ska köra hårt med gäddfiske trolling/spinn till våren, sen fokusera och börja på riktigt med lax, röding öring efter vårgäddan, då detta har blivit ett stort nytt intresse efter att ha fått smakat på att drilla lax.
        The four B's of fishing: Boat, Bait, Beer and BS

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
        X