21-årig tjej börjar fiska... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

21-årig tjej börjar fiska...

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Rebecca Visa inlägg
    Ja nu var det ju bra längesen jag var inne här... men jag har fortsatt fiska! Under sommaren har jag flera gånger varit på Citadellet. Alltid fått fisk, mycket roligt! Kanske inte de största men de har i alla fall suttit där på kroken En abborretur på Vomb har också blivit av, hela 33 abborrar fick jag, första gången jag fiskade abborre. Det var riktigt kul, drog ju fisk efter fisk efter fisk... roliga saker det där!

Har också varit en sväng i Blekinge och fiskat gädda för första gången i mitt liv - DET var VÄLDIGT kul! Gäddor är stora och elaka och har tänder... men jag fick 16 stycken! Fantastiskt nöjd efter en väldigt fin dag ute på havet. Såhär glad kan man bli då:

[ATTACH=CONFIG]47486[/ATTACH]
    Jätteroligt med så lyckade pass! Väldigt fin teckning på gäddan dessutom

Kommentera

Ursprungligen postat av Lozz Visa inlägg
      Jätteroligt med så lyckade pass! Väldigt fin teckning på gäddan dessutom
      Visst är det? Alla gäddor jag fick upp var så fina, det var roligt att se!

Kommentera

Ursprungligen postat av Rebecca Visa inlägg
        Ja nu var det ju bra längesen jag var inne här... men jag har fortsatt fiska! Under sommaren har jag flera gånger varit på Citadellet. Alltid fått fisk, mycket roligt! Kanske inte de största men de har i alla fall suttit där på kroken En abborretur på Vomb har också blivit av, hela 33 abborrar fick jag, första gången jag fiskade abborre. Det var riktigt kul, drog ju fisk efter fisk efter fisk... roliga saker det där!

Har också varit en sväng i Blekinge och fiskat gädda för första gången i mitt liv - DET var VÄLDIGT kul! Gäddor är stora och elaka och har tänder... men jag fick 16 stycken! Fantastiskt nöjd efter en väldigt fin dag ute på havet. Såhär glad kan man bli då:

[ATTACH=CONFIG]47486[/ATTACH]
        Kan nu fin gädda!
        Känsla av att du av att du är fast i gäddträsket? OM du gillar fiska gädda ska du fiska i "gäddornas mecka" Marma :P
        otroligt bra fiske och bra storlek!

Skit Fiske på re
        sigpic
        http://ShitFishing.se
        Finns även på Facebook:
        http://www.facebook.com/Shitfishing.se

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
        X