Ny tjej sugen på fiskesnack!:) - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny tjej sugen på fiskesnack!:)

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Olivia Visa inlägg
    Hej!

skall ut och fiska lite regnbåge och öring imorgon, tänkte bara höra om det är någon som har lite matvettiga tips?
    Jag själv har haft riktig tur på en liten grå spinnare med röda prickar
    Någon annan som har något favortidrag till dessa fiskar eller något tips?

bifogar en liten bild på en fin liten öring fångad av ingen mindre än mig själv

[ATTACH=CONFIG]41610[/ATTACH]

skitfiske på alla!
    Hej och välkommen, Norrlandsdraget NR1 gav mig bra med regnbåge ifol men största regnbågen fick jag på en AGILA 25g FLYING MEPPS
    Senast ändrad av Cookie o0; 2012-05-17, 22:02.
    KassPåAttHåva

Abborre: 46cm 1,25kg
    Gös: 77cm 4,56kg
    Gädda: 109cm 10,41kg

Harr: 590g 40cm
    Öring: 500g+
    Röding: 1,03kg 46cm
    Regnbåge: 2.5kg 53cm
    Havsöring: 4,07kg 78cm

Kommentera

Hej på dig är också ny. har du några bra tips på fiske i HBG områdena ? Horngädda har inte lyckats fånga någon än

Kommentera

Hej hej!
        Vi fiskade i västra hamnen och norra hamnen från piren..
        Båda ställena gav fisk, det kostade 40kr att fiska från borra hamnen men det tyckte jag att det var värt

Kommentera

Kul att de finns likasinnade i samma ålder som en själv! I skolan kollar folk nästan snett på en när man säger att man fiskar :p

Kommentera

Välkommen

Kommentera

Ursprungligen postat av AbbeE Visa inlägg
              Kul att de finns likasinnade i samma ålder som en själv! I skolan kollar folk nästan snett på en när man säger att man fiskar :p
              Ja riktigt roligt ju! hehe förstår dig, vad tror du inte de gör på mig som ung tjej? då förväntas man bara prata om mode och läppglans

Kommentera

Fredagen levererade!
                Dock förlorade jag min rödprickiga spinnare som jag nämnde i tidigare post, men det var det värt!

Kommentera

Ursprungligen postat av Olivia Visa inlägg
                  Ja riktigt roligt ju! hehe förstår dig, vad tror du inte de gör på mig som ung tjej? då förväntas man bara prata om mode och läppglans
                  haha, jo förstår de

Kommentera

Du, Olivia, är en underbar person. Att våga gå din egen väg och att tycka om saker som känns rätt för dig. Mode och läppglans kan man prata även om man tycker om fiske. Att man gör just det som man tycker bäst om är det viktigaste i livet. Man måste ha kul.

Min dotter är likadan (hon är flera år äldre än du). Hon väljer det som är viktigast för henne, som passar henne bäst. Det betyder inte att hon är självisk. Men varför ska man bry sig om det som folk tycker och tror. I alla fall folk klagar alltid på det man gör.

Fortsätt så!
                    Tight lines!
                    CDan

Proffs på att lära masken att simma.

Kommentera

Ursprungligen postat av CDan Visa inlägg
                      Du, Olivia, är en underbar person. Att våga gå din egen väg och att tycka om saker som känns rätt för dig. Mode och läppglans kan man prata även om man tycker om fiske. Att man gör just det som man tycker bäst om är det viktigaste i livet. Man måste ha kul.

Min dotter är likadan (hon är flera år äldre än du). Hon väljer det som är viktigast för henne, som passar henne bäst. Det betyder inte att hon är självisk. Men varför ska man bry sig om det som folk tycker och tror. I alla fall folk klagar alltid på det man gör.

Fortsätt så!
                      Oj vad glad jag blev över din kommentar! tack så mycket!
                      Roligt att du tycker så för det är precis så jag tänker, det är dags att fler vågar vara annorlunda och våga vara sig själva

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                      X