Ny tjej sugen på fiskesnack!:) - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny tjej sugen på fiskesnack!:)

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Förresten, är det någon som ser min profilbild?
    Jag har lagt in en och när jag går in på min egen profil så ser jag den men av någon konstig anledning kan jag ej se den här..
    någon som vet vad felet är?=)

Kommentera

Ursprungligen postat av Olivia Visa inlägg
      Förresten, är det någon som ser min profilbild?
      Jag har lagt in en och när jag går in på min egen profil så ser jag den men av någon konstig anledning kan jag ej se den här..
      någon som vet vad felet är?=)
      Det finns 2 olika typer av visningsbilder. Profilbilden syns endast om man tittar på profilen. Den som syns på själva forumet heter Avatar.

Kommentera

Detta låter också väldigt spännande vilken krok storlek skulle du rekommendera till detta?
        Tack för tipset!
        Spelar inte så stor roll vilken krok-storlek, 8 kan nog bli bra, ev något större...
        En tunnare krok spräcker inte näbben så lätt , då brukar man få upp fler...

Jag brukar meta dom i bland när jag tröttnat på att stå och veva, brukar bli minst lika bra resultat som vid spinn och man slipper få träningsvärk i vev-armen

Kommentera

Ursprungligen postat av Sg Visa inlägg
          Det finns 2 olika typer av visningsbilder. Profilbilden syns endast om man tittar på profilen. Den som syns på själva forumet heter Avatar.
          Aha då förstår jag
          tack så jätte mycket

Kommentera

Ursprungligen postat av jorgen.mansson Visa inlägg
            Spelar inte så stor roll vilken krok-storlek, 8 kan nog bli bra, ev något större...
            En tunnare krok spräcker inte näbben så lätt , då brukar man få upp fler...

Jag brukar meta dom i bland när jag tröttnat på att stå och veva, brukar bli minst lika bra resultat som vid spinn och man slipper få träningsvärk i vev-armen
            Tack! låter riktigt trevligt ju, måste jag absolut testa.

Kommentera

Blir ju riktigt sugen på att prova på dessa metoder nu, någon som vet om horngäddorna anlänt till Helsingborg än?

Kommentera

någon som vet om horngäddorna anlänt till Helsingborg än?
                Du kan säkert gå ner och fiska dom så fort det blir ljust i morgon, dom har varit där i flera veckor nu ....

Kommentera

Ursprungligen postat av jorgen.mansson Visa inlägg
                  Du kan säkert gå ner och fiska dom så fort det blir ljust i morgon, dom har varit där i flera veckor nu ....
                  Åh vad bra det låter, tack!
                  Vet du något lämpligt ställe för det fiske som beskrivs ovan för jag har verkligen ingen aning?

Kommentera

Halloj Olivia !

Du kan fiska horngädda från t.ex Västhamnen eller Norra Hamnen.

Kommentera

Ursprungligen postat av Drisse Visa inlägg
                      Halloj Olivia !

Du kan fiska horngädda från t.ex Västhamnen eller Norra Hamnen.
                      Detta låter ju helt prefekt, är ju nästan så man borde ta sig dit idag och prova
                      Fast tittade precis ut genom fönstret och ser att det blåser en del, kanske kan bli lite besvärligt vid kusten eller vad tror ni?

Trevlig lördag alla!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                      X