Ursprungligen postat av Olivia
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ny tjej sugen på fiskesnack!:)
Collapse
X
-
Senast ändrad av Cookie o0; 2012-05-17, 22:02.KassPåAttHåva
Abborre: 46cm 1,25kg
Gös: 77cm 4,56kg
Gädda: 109cm 10,41kg
Harr: 590g 40cm
Öring: 500g+
Röding: 1,03kg 46cm
Regnbåge: 2.5kg 53cm
Havsöring: 4,07kg 78cm
-
Ursprungligen postat av AbbeE Visa inläggKul att de finns likasinnade i samma ålder som en själv! I skolan kollar folk nästan snett på en när man säger att man fiskar :p
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Olivia Visa inläggJa riktigt roligt ju! hehe förstår dig, vad tror du inte de gör på mig som ung tjej? då förväntas man bara prata om mode och läppglans
Kommentera
-
Du, Olivia, är en underbar person. Att våga gå din egen väg och att tycka om saker som känns rätt för dig. Mode och läppglans kan man prata även om man tycker om fiske. Att man gör just det som man tycker bäst om är det viktigaste i livet. Man måste ha kul.
Min dotter är likadan (hon är flera år äldre än du). Hon väljer det som är viktigast för henne, som passar henne bäst. Det betyder inte att hon är självisk. Men varför ska man bry sig om det som folk tycker och tror. I alla fall folk klagar alltid på det man gör.
Fortsätt så!Tight lines!
CDan
Proffs på att lära masken att simma.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av CDan Visa inläggDu, Olivia, är en underbar person. Att våga gå din egen väg och att tycka om saker som känns rätt för dig. Mode och läppglans kan man prata även om man tycker om fiske. Att man gör just det som man tycker bäst om är det viktigaste i livet. Man måste ha kul.
Min dotter är likadan (hon är flera år äldre än du). Hon väljer det som är viktigast för henne, som passar henne bäst. Det betyder inte att hon är självisk. Men varför ska man bry sig om det som folk tycker och tror. I alla fall folk klagar alltid på det man gör.
Fortsätt så!
Roligt att du tycker så för det är precis så jag tänker, det är dags att fler vågar vara annorlunda och våga vara sig själva
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Kommentera