Ang användare som förstör för forumet - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ang användare som förstör för forumet

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ang användare som förstör för forumet

Hej på er,

som ni säkert märkt så finns det tyvärr en del personer som roar sig med att registrera användare enbart för att provocera. Detta är såklart mycket tråkigt men också mycket svårt att gardera sig mot helt.

Om ni ser inlägg eller användare som uppenbart provocerar så får ni väldigt gärna rapportera in detta till oss moderatorer. Ni gör detta genom att klocka på den lilla varningstriangeln som följer med varje inlägg.

Genom era rapporteringar så får vi moderatorer mycket lättare att identifiera dessa personer samt banna användarna.

Just nu håller vi moderatorer på att gå igenom ett antal av dessa användare (ni vet säkert vilka jag syftar på) och skall försöka matcha med annat data för att ta reda på vem/vilka som ligger bakom detta.

Om ni känner till vilka som håller på och jävlas så får ni väldigt gärna maila mig på admin@fiskesnack.com och tipsa.

Tack på förhand / Mvh Anders Bergman
    C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
    Svar på vanliga frågor hittar ni Här
    Fiskesnacks regler hittar ni Här
    Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Ursprungligen postat av Bergman Visa inlägg
    Hej på er,

som ni säkert märkt så finns det tyvärr en del personer som roar sig med att registrera användare enbart för att provocera. Detta är såklart mycket tråkigt men också mycket svårt att gardera sig mot helt.

Om ni ser inlägg eller användare som uppenbart provocerar så får ni väldigt gärna rapportera in detta till oss moderatorer. Ni gör detta genom att klocka på den lilla varningstriangeln som följer med varje inlägg.

Genom era rapporteringar så får vi moderatorer mycket lättare att identifiera dessa personer samt banna användarna.

Just nu håller vi moderatorer på att gå igenom ett antal av dessa användare (ni vet säkert vilka jag syftar på) och skall försöka matcha med annat data för att ta reda på vem/vilka som ligger bakom detta.

Om ni känner till vilka som håller på och jävlas så får ni väldigt gärna maila mig på admin@fiskesnack.com och tipsa.

Tack på förhand / Mvh Anders Bergman
    Finns det inget sätt så man kan se nya medlemmar på sidan. blir ju enklare att ha koll då dessa förstörare oftast inte skriver i någon riktig info alls om sig?

Kommentera

Ursprungligen postat av Bassmania Visa inlägg
      Finns det inget sätt så man kan se nya medlemmar på sidan. blir ju enklare att ha koll då dessa förstörare oftast inte skriver i någon riktig info alls om sig?

Där ser du alla som reggar sig!
      Du kan välja efter datum.

Enkelt, reggar sig någon och brassar på med 100 inlägg på en vecka då "osar" det skumt enligt mig !

/ Henke

Kommentera

Men jag kan tycka att många av de där verkar ganska vanliga till en början. Sen eskalerar det, typ. Speciellt fredagkvällar, av nån oförklarlig anledning

Bergman, jag tror att många har förståelse för att det inte går att identifiera dessa skojare och att gränsen mellan skojare och pucko är ganska otydlig. Men ska man verkligen utesluta någon som bara är korkad? Det är ju frågan...

Kommentera

Jag går lite i Tottes banor.. Ska man verkligen kasta ut folk som har andra åsikter eller en annan uppfattning om saker?

Kommentera

Ursprungligen postat av orient Visa inlägg
            Jag går lite i Tottes banor.. Ska man verkligen kasta ut folk som har andra åsikter eller en annan uppfattning om saker?
            Det beror väl mest på hur otrevliga kommentarerna är, det är väl där själva kärnfrågan är?
            Jig-fishing är roligast.

Kommentera

Ja självklart skall inte personpåhopp tolereras men om det rör sig om politiska åsikter eller dylikt så skall det väl helst inte uttryckas ÖHT men personer med annorlunda uppfattningar har ju rätt att få ha just det.

Kommentera

alkolås på tangent bordet borde lösa en del

Kommentera

Man kan börja med att alla måste uppge namn ort och ålder synligt i sin profil.
                  Jag vet att man kan ljuga men de vanligtvis seriösa kanske tänker efter innan de skriver en "fredagskväll". Då blir man av med en del onödiga inlägg och vet man hur gamla folk är så kanske man har mer förståelse och vissa onödiga diskutioner uteblir..

Kommentera

Vill bara förtydliga att jag syftar på de som postar inlägg och bilder som bryter mot forumreglerna och uppenbarligen bara gör det för att förstöra eller hetsa igång känsliga diskussioner. Ibland är skillnaden hårfin men jag hoppas ni förstår vad jag syftar på. Jag vill inte namnge någon men bilden klarnar mer och mer.

Jag syftar mao inte på någon som ställer en, citat: "korkad", fiskerelaterad fråga. Alla är vi nybörjare någon gång och det ska vi alla ha respekt för.
                    Senast ändrad av Bergman; 2012-01-25, 19:34.
                    C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                    Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                    Fiskesnacks regler hittar ni Här
                    Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
                    79 svar
                    27 618 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Villespinn91  
                    Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                    12 svar
                    1 457 visningar
                    0 gillar