Fiskesnack.com söker ny ägare - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskesnack.com söker ny ägare

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Lycka till i framtiden och tack för en infromationsrik sida som jag har haft mycket användning av.

Kommentera

Mycket trist!!!! Du ska ha mycket cred för allt du gjort under åren. Jag vill även tacka å King of Mälarens vägnar för ett gott samarbete under åren.

Mvh Jensa
      Jag skjuter hellre själv än ser polarna missa!!!!!

http://www.kingofmälaren.se/

http://xn--kingofmlaren-mcb.se

www.huntyardberras.com

www.bjerks.se

http://leech4you.se/

Fångstgaranti

Kommentera

Ja det är med sorg i hjärtat jag läser detta Anders, men jag har stor förståelse för ditt beslut då jag vet vilken otrolig tid detta tar i anspråk. Du har gjort detta fiskeforum till vad det är och jag vet att du tar rätt beslut för ditt eget välbefinnande som måste få komma i första rummet. Själv har jag suttit hundratals timmar och moddat bland trådarna så det kommer att bli tomt efter dig skall du veta.
        Fiskesnack har fyllt ett stort tomrum hos med med flera då jag kunna fylla min lediga tid med något jag funnit meningsfullt och givande. Så jag lyfter på min fiskesmäck och bugar mig inför dig Anders och önskar dig lycka till med försäljningen och hoppas FS kan och får leva vidare i din anda.
        //Kenneth

Kommentera

Tråden hade blivit låst så nu är den återöppnad för kommentarer igen.

Vill passa på att tacka för alla värmande ord! Det är oerhört smickrande att läsa det positiva

Det har redan inkommit ett gäng intresseanmälningar så jag ska läsa igenom dem och återkoppla på de frågor som dykt iom detta. Ska försöka svara på de mailen under kvällen.

OBS! Vill påminna om att skicka intresseanmälningarna och eventualla frågor gällande detta via E-post till admin@fiskesnack.com och inte via PM.
          Senast ändrad av Bergman; 2011-06-08, 18:00.
          C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
          Svar på vanliga frågor hittar ni Här
          Fiskesnacks regler hittar ni Här
          Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Det var verkligen tråkigt att höra, FS är ju synonymt med Bergman. Hoppas det inte kommer förlora charmen med en ny ägare.
            Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/

Kommentera

Riktigt synd att du ska lämna sidan jag har lärt mig mycket här. vi får hoppas att det blir en seriös kille som du som kan ta över Mvh Jonatan Ambelin!
              Min blogg Min youtube channel Fiske+Båtar=Livet

Kommentera

De här har jag väntat på ett tag nu, visste att det skulle komma när som helst.
                Bergman: Se till att köparna kommer behålla sidan, och utveckla den.

Tyvärr är det oftast vid sådana här tillfällen som forum läggs ner.

Klicka på bilden.

Kommentera

Kan bara hålla med om föregående talare, Fiskesnack.com är en inspirationskälla...

Bergman, sälj saiten till den person/personer som känns bäst i hjärtat, har varit med om samma resa själv efter att ha skapat och drivit en sait, inte lika stor som fiskesnack, men inte alltför långt efter. Vi hade bättre erbjudanden men sålde till den som vi kände att han skulle kunna driva saiten vidare i samma "anda" och skulle kunna utveckla saiten.

Kommentera

Det är riktigt tråkigt, jag kan inte annat än instämma med tidigare kommentarer. Tack Bergman för tiden som varit, något knapp för mig dock, som blev medlem för ett halvår sedan.
                    Andreas

Kommentera

Mycket tråkigt att läsa Bergman men jag förstår dig.
                      FS har och betyder mycket för mig och jag har lärt mig massor genom åren.
                      Nu försvinner ju sidan iofs inte men rädslan att den i framtiden inte kommer att vara lika bra finns givetvis.
                      Jag säger som många andra, FS saknar motstycke och vi får se det positiva som det hela förhoppningsvis innebär.
                      Nu kommer du kanske ha mer tid till fiske:-)
                      All lycka i framtiden och jag hoppas att vi får se dig här som besökare iaf.
                      //C
                      http://sportfisher.se

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
                      70 svar
                      26 776 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Villespinn91  
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      12 svar
                      1 457 visningar
                      0 gillar