Fiskesnack.com söker ny ägare - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskesnack.com söker ny ägare

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Sorgligt,, men man måste ta nya vägar ibland.
    Stämmer in i hyllningskören och tillägger att du har nog haft en stor roll i fiskefotots utveckling med fotoalbumet som du var först i sverige med.
    Återvänder och tittar på den här sidan med jämna mellanrum trots att jag inte fiskat på 4-5 år.
    Det får du också göra i framtiden,,, titta på alltså.
    Lycka till
    !!!!!

Kommentera

Trist. Jag vet inte vad man ska säga... hursomhelst så tackar jag dig för ett helt underbart forum där jag lärt mig mycket. Jag hoppas att du "hälsar på" någon gång. Skitfiske!

/MVH Predator Simon
      Svar på vanliga frågor hittar ni Här
      Fiskesnacks regler hittar ni Här
      Vill du annonsera på Fiskesnack.com ?Klicka här för mer information
      Joina Fiskesnack.com på Facebook Klicka här

Kommentera

Nu tycker inte jag att vi ska vara så negativa! Visserligen är det trist att Bergman ska lämna, men är det inte bättre att någon annan kan ta över och lägga fullt fokus på hemsidan, och göra den bättre? (kanske ganska svårt att överträffa dagens hemsida?) Stort TACK till Bergman för den tid han lagt på fiskesnack. Hoppas också att nästa ägare lägger ner sin själ i fiskesnack.

Kommentera

Jag tror mig nästan kunna säga att hemsidan idag inte utgörs av om det är bergman även om det är han som ligger bakom mycket, men hemsidan utgörs av oss Användare, så länge vi användare har en stor möjlighet att påverka vad som händer så kommer sidan att bli bättre och utvecklas i den fas vi användare väljer att vara aktiva och påverka.

sedan är det klart att saker som nya funktioner, vilka företag som man samarbetar med påverkar hur man kan växa, men som sagt Användarna här är dem som driver Fiskesnack.com

Kommentera

Finns inte så mkt att säga. Hatten av till dig Bergman.
            Hoppas att den fortsätter vara "independent" framöver oxå !

// Rasmus

Kommentera

vafan tänker ju inte börja häcka på sportfiskeforum, amatörer och skitsnack men som sagt, hoppas du hittar en värdig efterträdare! som Sg sa : "Var för tusan kräsen!" tack för allt!
              Regn ger dig möjlighet att fiska ifred, och att dessutom ha ett superfiske! Ut i regnet <3

Kommentera

Är mer nyfiken på hur försäljningen går? Det lär inte finnas "för" många potentiella köpare i Sverige av sportfiskeforum. De räknar och räknar, för att få hem det med annonsintäkter osv. Riskkap etc lär hålla sig undan denna genre efter fiaskot med Fishit.

500 lakan bör dock vara bankpengar?! Eller?? Utan att analyserat några faktiska siffror... Vad jag förstått har inte FS verkat under något AB, vilket också gjort värderingen mer svårarbetad.

Vi har ett stort problem i Sverige... Vi är för lite folk, tyvärr!

Men jag hoppas du får utdelning för allt ditt slit och närmare 25000 medlemmar Bergman. Det är du väl värd!

/MT
                Senast ändrad av Muskytracker; 2011-07-28, 22:20.

Kommentera

Mycket tråkigt att höra gillat deta forumet länge men inte varit så aktiv som man borde varit.

Kommentera

Ursprungligen postat av Muskytracker Visa inlägg
                    Vi har ett stort problem i Sverige... Vi är för lite folk, tyvärr!
                    /MT
                    är det omöjligt att samarbeta med något annat nordiskt land exempelvis Norge som har många fiskeintresserade. Svenska SMHI har nyss påbörjat ett samarbete med norska yr.no , vilket visar att vi inte har dessa välkända hat mot varandra längre hehe :P nä men varför då inte samarbeta och tillsammans upprätthålla ett sådant superforum som fiskesnack? Inte svårt att ha en hemsida på två språk, speciellt inte med dagens teknik då vi knappt behöver någon person som översätter det, möjligtvis någon som ser till att det ser okej ut. Norrmännen kanske har nåt forum men jag antar att de inte har lika många medlemmar. Tillsammans blir kostnaderna betydligt mindre och medlemmarna/kunskapsflödet blir mycket större!
                    Vilken grej det skulle vara! kanske orealistiskt? inte i mitt huvud i alla fall
                    Regn ger dig möjlighet att fiska ifred, och att dessutom ha ett superfiske! Ut i regnet <3

Kommentera

Här kommer en kort update om hur det går med detta.

Jag får fortfarande in intresseanmälningar vilket gör att jag kommer avvakta till efter semestern innan jag går vidare och bokar upp möten med de som är seriöst intresserade. Just nu är det ca 20st olika företag/personer som visat intresse och det är flera av dem som känns högaktuella när det gäller hur sidan kan drivas vidare på ett bra och seriöst sätt.

Mitt mål är att hitta ett företag eller person som kan driva sidan framåt på ett positivt sätt. Det finns så mycket bra och kul idéer som man kan spinna vidare på så det vore skoj att se dem förverkligade framöver

Jag har även fått förslag på andra typer av samarbeten gällande Fiskesnack.com som jag ska fundera lite på här under sommaren.
                      C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                      Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                      Fiskesnacks regler hittar ni Här
                      Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
                      82 svar
                      28 231 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Ziggystardust  
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      12 svar
                      1 460 visningar
                      0 gillar