Ursprungligen postat av HenkeW
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Införa Tapatalk på Fiskesnack.com
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av HenkeW Visa inläggJag har i 2 dagar haft problem med att logga in på FS.
Eller rättare sagt jag har inte alls kunnat logga in via Tapatalk.
Det står bara "loading" och efter ett tag står det att jag ska kontakta webmastern på siten. (FS)
Har provat att ta bort FS som favorit och loggat in & ur flera ggr men det blir inge bättre.
Det funkar klockrent på andra forum jag hänger på så det verkar inte vara Tapatalk som slutat fungera.
/ Henke
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Testis Visa inläggFår samma ibland och då får jag gå in och rensa cache på Tapatalk så brukar det fungera igen.
Var gör man det ?
(känner mig som en idiot...)
Kommentera
-
Ursprungligen postat av HenkeW Visa inläggOkej
Var gör man det ?
(känner mig som en idiot...)
Kommentera
-
Skönt att det löste sig.
Vet inte vad det är som gör att det spökar på just FS, men antar att det har med cookies eller liknande att göra. Detta då de flesta forum inte markerar trådar som lästa innan man verkligen tittat på dom, eller själv aktivt valt att markera dom som lästa medans FS funkar helt annorlunda. Men för min åsikt om hur detta borde vara har jag blivit nedröstad innan så vi som använder Tapatalk får nog tyvärr leva med att det strular med jämna mellanrum.
Kommentera
-
Bra att det hoppat igång igen, jag harsett att det kommit någon uppdatering till Tapatalk så jag hoppas jag kan få in den här i veckan som kommer. Dock lär den inte påverka just detta (som nu är löst)C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Det långsiktiga målet är attha en och samma sida till alla former av datorer och telefoner. Att Fiskesnack själv känner av vad det är för enhet som surfar och anpassar sidan efter det. Men det ligger längre fram i tiden tyvärr.
Såg att det kommit Tapatalk för iOS nu ocksåC&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
|
77 svar
27 326 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg igår, 13:25 | ||
Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31