Vill man inte se karpbilder så kan man väl välja typ Gädda i listen ? m@, vi har nog alla åsikter om vad ett bra foto är...en geting kanske symboliserar ngt speciellt för den fotografen ? Kanske inte är många som tycker att alla (inkl. mig själv) som posar med gäddor är ngt att ha..? Sen att man tömmer de senaste 4 årens samlade bilder i ett huj kanske är en annan femma. Jag tänker fortsätta att visa upp min fula nuna tills ni spyr på den !
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ang många bilder i fotoalbumet
Collapse
X
-
Originally posted by Cisco Kid
m@, vi har nog alla åsikter om vad ett bra foto är...en geting kanske symboliserar ngt speciellt för den fotografen ? Kanske inte är många som tycker att alla (inkl. mig själv) som posar med gäddor är ngt att ha
en bild på en "geting i flykt" är faktist inte speciellt fiskerelaterat, kanske för kilen som fotat och lagt upp, men inte för oss andra osm inte var med...
Jag tycker bilderna i albumet skall vara fiskerelaterade, så att man också fattar detta utan att behöva veta en hel historia bakom bilden...
><(((*>
en bild på en "geting i flykt" är faktist inte speciellt fiskerelaterat, kanske för kilen som fotat och lagt upp, men inte för oss andra osm inte var med... "
Och då ska du vara mannen som avgör vad som är fiskerelaterat ?
Vad är det att haka upp sig på ? Skit i att titta på bilderna ni inte vill se då ! Brukar ni skicka insändare i tidningarna och klaga på olika TV-program oxå ? Det är inget tvång att titta på alla bilder/program ! Jag förstår givetvis att det måste finnas en gräns ngnstans, men jag tycker inte att det har spårat ur ännu.....men det är min personliga åsikt.
Jag kollar nog hellre på en geting än en påse fylld med bonkad gädda...trots att gäddpåsen är mer fiskerelaterad.
Nog om detta för min del nu.12 hours
1,440 casts
2 followers
1 strike
DAMN!, I hope it's this good again tomorrow.
Kommentera
-
Jag kan klart förstå att Carpoholic aldrig vill komma tillbaks till denna sida, när några direkt börjar gnälla om bilderna inte passar dom i smaken eller om det är för många bilder enligt dom. Jag är inte intresserad av karpfiske men jag tycker att det var helt okej med bilder på karpar bland alla gädd och ismete bilder. Det verkar som en del här inne har kronisk mens eller kanske bara allmänt gnälliga vad vet jag??? men det är ganska mycket gnäll under bilderna på fotoalbumet och i trådarna på forumet tycker jag. En ide´ skulle ju vara att man starta en tråd som heter ”Gnällhörnan” där alla som har något emot någon bild eller tråd som inte passar dom kan skriva istället för att förstöra stämningen på just den bilden/tråden, så kan dom som bryr sig och orkar komma in dit och gnälla istället… Tråkigt när vissa ska skrämma iväg duktiga fiskare som säkert hade kunnat lärt ut ett och annat till övriga här på forumet….
Kommentera
-
Har inte sett de berömda karpbilderna men jag tycker precis som Rudan att man kan ladda upp med måtta samtigt som CeeKay har rätt i att man får solla lite. Alltså lite sollning från båda håll. Spambilder var med all säkerhet ett ordval som var menat för att förtydliga inlägget, inte klanka ner på bilderna. Då är det väl ett konstigare beteende att ta bort alla bilder och dra sig ur forumet helt. Snacka om att inte kunna ta någonting från någon. Skriver man "snälla kom tillbaka", blir det tom löjligt. Ett forum utan hård diskussion verkar populärt dock, så jag förstår de inlägg som kommit hittills i denna tråd.
"Gnällhörnan"? Det är väl inte d det handlar om. Du kan ju inte jämföra den här tråden med kidsens välunderbyggda c&r-snack under bilderna, vilket skulle passa bra i en sådan hörna. Det här är ju mer än förfrågan vad som gäller.
//KSenast ändrad av cico; 2004-03-09, 13:28.BJ@
Kommentera
-
Vissa ordval har inte varit så bra och vi måste tänka lite extra på hur vi behandlar nykomlingar på denna sida. Vi som är här blir lätt lite "hårda" mot nya personer här ...
Hoppas Carpoholic hittar tillbaka med både sina bilder och kunnande.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Jag tror inte han kommer tillbaka. Delar av hans 24 åriga karriär som specimenfiskare finns att beskåda på http://www.screamingdelkims.comOch kom i håg, Håll det enkelt...
Kommentera
-
Originally posted by Stargazer
Okej, nu tog jag åt mig.. "en geting på vift", "sandstränder i närbild" etc... vad beträffar sådana bilder som jag har lagt upp, så härstammar de från mitt genuina natur- och fotointresse. Nu vet jag inte vad ni andra tycker, men jag tycker i varje fall att naturlivet är en del utav fisket som jag inte kan vara utan. M@, vem är du att säga att dessa bilder inte ger betraktarna något? Har du gjort en enkätundersökning eller? Måhända att alla av mina bilder inte är strikt fiskerelaterade, men jag vilar då hellre mina ögon på en sådan estetiskt tilltalande bild som fångar ögonblicket och som avspeglar naturen i sina många skepnader än jag slänger upp en bild på mitt senaste wobblerinköp.!!!!!
Kommentera
-
Ojj!
Vilken uppståndelse!
Vet inte riktigt hur jag ska börja.
Tanken med det hela var att vi kanske borde hejda oss lite ibland vad gäller postandet av bilder. JAG tyckte det blev mycket.Jag efterfrågade också vad ni andra tyckte.Och nog fick jag svar alltid.Bergman hade ju en alldeles lysande lösning på mitt "lilla problem".
Jag kan inte någonstans se att Carpoholic blev ombedd att radera alla sina bilder och försvinna. Tvärtom stod det ju ganska snart klart att karpbilder var omtyckta.Vissa av hans bilder var riktigt bra.Själv gillade jag de svartvita bäst.
Nog hade det varit bäst om Carpoholic tagit del i debatten och sagt sin mening i det hela.
Nu valde han att sjappa utan att ha gjort ett enda inlägg.Tråkigt då han säkert har mycket kunskap att dela med sig av.
Jag har blivit tillsagd att be om ursäkt. För vaddå? För att ha en åsikt? Till en person som kallar mej Kärring, Stor tjej och Jättebebis? Nej, viss stolthet har jag.
//StefanDu kommer komma ihåg mig för alla gator bär mitt namn.
´til things are brighter, I´m the man in black
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
|
75 svar
27 136 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av UB