That was the best welcome i have received yet!!! Welcome to the world of Swedish Fishing!!!!! You will be happy to know that i won't be visiting this site anymore. There were a few decent "fishermen" here and they know who they are ;-)
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ang många bilder i fotoalbumet
Collapse
X
-
It's Better to have it & not need it, than need it and not have it!
God has DELKIMS & a 42" Landing Net!
Ramon Decker : You are one of the good guys mate ;-) It was the "Rudan" whos a big girl ;-)It's Better to have it & not need it, than need it and not have it!
God has DELKIMS & a 42" Landing Net!
-
No Carpoholic, don't pull out now. If you do i'll hunt you down and kick your behind.
Some of your pictures where really charming, so please upload them again, not all at the same time, but a few at a time.
I haven't begun Carpfishing, but it is still exiting to se others with great catches, that is what might put me into it some day.
Best regards
/Kristian Sethsigpic
Kommentera
-
Ramon Dekker
Carpoholic: Ok...Man försöker vara trevlig och tack för det =)...
Tycker det är lite förhastat att lämna sidan pga av att några klagar. Du har ju mkt fina bilder och säker mkt kul historier att dela med dig av. På ett forum får man dock vänja sig vid klagomål och även att anpassa sig efter de regler som gruppen/moderatorerna sätter upp. Man måste ju få diskutera ifall man tycker att någon gör fel eller om det är något som man stör sig på...Att sedan börja kalla någon flicka och bäbis pga av detta tycker jag är lite orespektfullt!
Ha det gött och hoppas att du stannar kvar på forumet
//micke
Kommentera
-
Carpoholic; Jag ville inte att du skulle ta bort alla bilder.Jag tyckte bara att det blev väldigt mycket på en gång.Om du sen väljer att överreagera, visst, gör det.Lite småbarnstrotsigt i mina ögon.
Minken; Visst har det blivit lite väl mycket gäddbilder ibland, men inte alls i denna omfattning.
Som sagt, jag har inget emot bilder på karpar eller andra met-fiskar, men när albumet svämmar över av bilder med ett enda tema så andra bilder i princip försvinner, det tycker jag är trist.
//StefanDu kommer komma ihåg mig för alla gator bär mitt namn.
´til things are brighter, I´m the man in black
Kommentera
-
man måste ju inte kolla på bilderna om man inte vill.även fast det var lite överdrivet så måste man väll inte göra en tråd om det..
tror han bara ville få er gäddfiskare att få se lite annat än gröna slemmisar!UFF
krångla inte till det.
StarBaitsHunters
minken.bloggsida.se/
Kommentera
-
Ok. Jag kan väl så här i efterhand tycka att valet av rubrik gav det hela en viss "skvallra för fröken"-varning. Jag kanske borde döpt tråden till "Ang. fotoalbumet" eller nåt liknande. Frågan och uppmaningen var ju lite allmänt ställd. Men åsikterna i övrigt har jag kvar.
//StefanDu kommer komma ihåg mig för alla gator bär mitt namn.
´til things are brighter, I´m the man in black
Kommentera
-
m@
Om det är fiskebilder så kan man stå ut med att det dimper ner en drös på en gång, själv reagerar jag mot alla dessa bilder som man plåtat som inte ger nåt åt betraktaren, typ en geting på vift, en sandstrand i närbild etc. Varför lägga upp sånt ö h t? Lite självdiciplin skadar nog inte.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
|
75 svar
27 136 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av UB