Ursprungligen postat av robertn
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Är modereringen lagom hård?
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Sir Fish-a-lot Visa inläggRisken finns att ditt inlägg försvinner nu när du beskriver handlingar där jerkbaits besudlas å det grövsta
Kommentera
-
Ursprungligen postat av DavidL Visa inläggHåller med! Sæljarna ær det synd om, ædla och nobla mænniskor, med stora hjærtan och mycket heder! Dom bør man hålla om ryggen!-=One Of The Best Yet=-
Jag höll inte med om hur "ribban ska läggas".
Tog du bort det själv?
Om inte så är det ett tecken på usel moderering - man behöver inte ta bort hela inlägg utan de bitar i dessa som är stötande (eller så inför man censur med ***** eller likande).
Ursprungligen postat av DavidLDetta meddelande har raderats av DavidL.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av odevetu Visa inläggInformationen "borttaget meddelande" kanske bara syns för moderatorer...
Hoppas att det funkar så raderingsnoteringar numer syns.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Helt plötsligt är dom borta utan att man fått veta varför och kan därför inte annat än anta att någon slumpvis utvald moderator av någon anledning känt sig ovanligt nitisk. Medans andra gånger så slinker mer "provocerande" eller iallafall meningslösa bilder förbi densamme. hemmagjord bong som jag fiskade upp i kävlingeån och ett kollage från regnbågs och karpfiske.
--------------------------------
Ljud Bra Musik
Kommentera
-
Ursprungligen postat av JorjanKlykan1973 Visa inläggHelt plötsligt är dom borta utan att man fått veta varför och kan därför inte annat än anta att någon slumpvis utvald moderator av någon anledning känt sig ovanligt nitisk. Medans andra gånger så slinker mer "provocerande" eller iallafall meningslösa bilder förbi densamme. hemmagjord bong som jag fiskade upp i kävlingeån och ett kollage från regnbågs och karpfiske.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
|
12 svar
1 454 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Xerup