Är modereringen lagom hård? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Är modereringen lagom hård?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av robertn Visa inlägg

De träbetes runkande utrustningsfetichisterna, Daiwa luna fantasterna, Nybörjarnas basicfrågor, fisketeoretikernas djuplodande analyser och kanske till och med c&r diskussioner.

Alla kan tillföra sitt. Men på sin del av forumet. Användaren kan väjla de delar som tilltalar honom och bortse från det ointressanta.(flugfiske)
    Risken finns att ditt inlägg försvinner nu när du beskriver handlingar där jerkbaits besudlas å det grövsta
    sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!

Kommentera

Ursprungligen postat av Sir Fish-a-lot Visa inlägg
      Risken finns att ditt inlägg försvinner nu när du beskriver handlingar där jerkbaits besudlas å det grövsta
      Hahahahaha! Ja, jag hoppas att det slinker igenom. Annars får jag censurera mig lite...

Kommentera

Ursprungligen postat av DavidL Visa inlägg
        Håller med! Sæljarna ær det synd om, ædla och nobla mænniskor, med stora hjærtan och mycket heder! Dom bør man hålla om ryggen!
        hahahaha...jaja...
        -=One Of The Best Yet=-

Kommentera

Ursprungligen postat av Sir Fish-a-lot Visa inlägg
          Tyvärr verkar ditt inlägg som tog upp vissa sexuella handlingar med inslag av träbeten ha tagits bort... synd för jag tänkte svara på det.

Jag höll inte med om hur "ribban ska läggas".

Tog du bort det själv?

Om inte så är det ett tecken på usel moderering - man behöver inte ta bort hela inlägg utan de bitar i dessa som är stötande (eller så inför man censur med ***** eller likande).
          Informationen "borttaget meddelande" kanske bara syns för moderatorer...

Ursprungligen postat av DavidL
          Detta meddelande har raderats av DavidL.

Kommentera

Ursprungligen postat av odevetu Visa inlägg
            Informationen "borttaget meddelande" kanske bara syns för moderatorer...
            Ahh, det här verkar inte varit påslaget för vanliga users men bör vara påslaget nu. Vi moderatorer har ju skrivit kommentarer varför inlägg raderats/editerats men det verkar inte synts för vanliga user. Tänker nu på forumet alltså då fotoalbumet inte har det stödet.

Hoppas att det funkar så raderingsnoteringar numer syns.
            C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
            Svar på vanliga frågor hittar ni Här
            Fiskesnacks regler hittar ni Här
            Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Helt plötsligt är dom borta utan att man fått veta varför och kan därför inte annat än anta att någon slumpvis utvald moderator av någon anledning känt sig ovanligt nitisk. Medans andra gånger så slinker mer "provocerande" eller iallafall meningslösa bilder förbi densamme. hemmagjord bong som jag fiskade upp i kävlingeån och ett kollage från regnbågs och karpfiske.

--------------------------------
              Ljud Bra Musik

Kommentera

Ursprungligen postat av JorjanKlykan1973 Visa inlägg
                Helt plötsligt är dom borta utan att man fått veta varför och kan därför inte annat än anta att någon slumpvis utvald moderator av någon anledning känt sig ovanligt nitisk. Medans andra gånger så slinker mer "provocerande" eller iallafall meningslösa bilder förbi densamme. hemmagjord bong som jag fiskade upp i kävlingeån och ett kollage från regnbågs och karpfiske.
                Saken är den att den som får sina bilder (inlägg osv) modererade/borttagna. Kommer alltid att ta illa upp, och tycka sig vara utsatt. Det är inte direkt så att de lägger märke till andra bilder som blir modererade också. Sen har man även faktorn att det inte är ett heltidsarbete att vara moderator. Man ser inte allt. Men ser du en bild som du inte tycker passar, så är ju det en utmärkt möjlighet för dig att anmäla bilden!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                12 svar
                1 454 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg Xerup
                av Xerup

Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
                14 svar
                1 187 visningar