Diskussion ang tävlingsregler - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Diskussion ang tävlingsregler

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Inte hederligare men mer aktiv iallafall. Väldigt många som bara säljer saker här, inte postar några andra meddelanden. Tyder på litet intresse för fiske och mer på intresse att tjäna pengar.
    How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

Ursprungligen postat av Alessandro Visa inlägg
      Inte hederligare men mer aktiv iallafall. Väldigt många som bara säljer saker här, inte postar några andra meddelanden. Tyder på litet intresse för fiske och mer på intresse att tjäna pengar.
      Hur de ska göra med dem som säljer saker låter jag vara osagt, men jag vill trots att jag inte har 100+ inägg ha möjligheten att rösta vid tex en fototävling. Mitt intresse för fiske anser jag vara ganska stort även fast jag inte postar inlägg i var och varannan tråd på detta forum.

Kommentera

Håller helt med Flosse. Jag är ny här och lär nog inte heller göra alltför många inlägg. Jag är nybörjare på fiske och är här för att läsa och lära, kanske få lite tips osv :-). Användare som har registrerats före tävlingens början tycker jag borde få rösta, oavsett om de skrivit inlägg förr eller ej. I övrigt är jag för en opartisk jury som bestämmer vinnare. Röstningar på forum i största allmänhet har en tendens att låta "den mest populäre forumisten" vinna, och sådant är lite tråkigt, därmed inte sagt att de är så i detta fall. I övrigt, tack för en kanonskoj tävling!

Kommentera

Jag tycker det känns mycket olämpligt med en gräns på X antal inlägg då många mestadels använder sökfunktionen och läser inlägg utan att svara på dem. Jag själv har alltid fiskesnack uppe och läser ett antal trådar om dagen, men har ändå inte speciellt många inlägg.

Däremot tycker jag att en tidsgräns verkar bra och funktionsdugligt.

Kommentera

OK då drar vi en omröstning, där alla medlemmar kan rösta...
            Trollan, jury låter ambitiöst, lite av tävlingars tjusning att folk röstar.
            Att hindra folk att skriva i köp&sälj, hindrar ju inte att man PM:ar nån som vill köpa, hyra/hyra ut eller sälja.
            Senast ändrad av Alessandro; 2008-08-03, 14:47.
            How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
            82 svar
            28 227 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg Ziggystardust  
            Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
            12 svar
            1 460 visningar
            0 gillar