Borttagning av trådar - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Borttagning av trådar

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Borttagning av trådar

Antar att den roande tråden om linderbåtarna är borttagen, fast det enda felet med den var väl att den blev lite väl OT.

Jag skulle gärna vilja att rubriken ligger kvar med info om att den är låst och även varför.

Annars håller man på och letar efter tråden och får göra ett antagande om att den är borttagen.
    Ola

Problemet kunde ju ha undvikits om en moderator satt ner foten och sagt att de skulle tillbaks till topic samt raderat inlägg som inte tillförde något.

Att några hakade upp sig på att Eino sagt något illa om vissa Lindermodeller som kanske inte stämde kunde gott ha tagits bort så tråden kunde fortsätta hantera ämnet den var startad för.
    Dvs. aluminiumbåtar från USA och varför de inte är lika populära som Linder här i Sverige.

Kommentera

Tråden "Amerikanska Linder" är nu åter läsbar men låst och alla irrelevanta inlägg raderade.

Hoppas det inte blir fler pajkastningstrådar utan att alla medlemmar framöver kan uppträda moget och hålla sig till ämnet i respektive tråd och acceptera att andra medlemmar har andra åsikter och det är helt OK det kallas demokrati!
      Senast ändrad av Rospigg; 2008-02-01, 21:49.

Kommentera

Ursprungligen postat av Rospigg Visa inlägg
        Tråden "Amerikanska Linder" är nu åter läsbar men låst och alla irrelevanta inlägg raderade.

Hoppas det inte blir fler pajkastningstrådar utan att alla medlemmar framöver kan uppträda moget och hålla sig till ämnet i respektive tråd och acceptera att andra medlemmar har andra åsikter och det är helt OK det kallas demokrati!
        Och yttrande/åsiktsfrihet!
        I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!

Kommentera

Ursprungligen postat av 7Ur5b67r
          Jaha de är mitt fel ?
          det var ju jag som startade tråden
          och sen var det en jöns som skrev att jag inte gillar linder ,å de hör inte dit det var inte det ämnet gällde.
          (jag sa inget illa om linder )sen kom flera och hakade på och skrev att mina båtar bara är skit osv ,på den vägen är det.
          det var jag som tog bort tråden eftersom den spårade ur totalt och fanns ingen återvändo.
          förövrigt är det bara och konstatera att alla måste gilla linder så nu gör jag också det
          tänker köpa en ,målet är att ha en modell av varje och en 245a med lastpallar på takräcket
          Jag trodde inte man kunde ta bort trådar själv, men då vet jag.

Att trådar spårar ur är ju inte helt ovanligt.
          Ola

Kommentera

Ursprungligen postat av Ola Visa inlägg
            Jag trodde inte man kunde ta bort trådar själv, men då vet jag.

Att trådar spårar ur är ju inte helt ovanligt.
            Du kan som trådskapare radera ditt inlägg och med det släcka hela tråden.

//Stefan
            Du kommer komma ihåg mig för alla gator bär mitt namn.

´til things are brighter, I´m the man in black

Kommentera

Men vänta nu, jag måste ha missuppfattat nåt nu. Eino tyckte att hans tråd vart pinsam, jobbig eller nåt så han tar bort den, men då kliver nån moderator in och suddar och fixar och lägger in tråden igen? Vad är det för rufflarstil?

Kommentera

Ursprungligen postat av Eneby1 Visa inlägg
                Men vänta nu, jag måste ha missuppfattat nåt nu. Eino tyckte att hans tråd vart pinsam, jobbig eller nåt så han tar bort den, men då kliver nån moderator in och suddar och fixar och lägger in tråden igen? Vad är det för rufflarstil?
                Nu råkade ju fallet vara att Ola trodde den blivit raderad av en moderator(vilket den kanske också blev) och gärna ville läsa vad som skrivits.
                Ifall Eino vill ha bort tråden(vilket enligt mig självklart ska vara hans rättighet) så kan han ju tala med Rospigg om det så kan den tas bort igen.

Radering av trådar ska ju inte vara förstaval för att styra upp något som gått åt fel håll. Genom radering av olämpliga inlägg och ett bra moderatorinlägg som berättar vad som gjorts och varför håller ofta bättre i längden.

Kommentera

Ursprungligen postat av Eneby1 Visa inlägg
                  Det är OK att säga Du till mig om Du vill någon känns så opersonligt då jag faktiskt gjorde det under namn.
                  Vad är det som är "ruffarstil" med at en modeerator går in och renar bort en massa personangrepp och tjafs i en ämnestråd? Det är faktiskt våran uppgift.

Tråden var bra tänkt och håll ett tag men spårade ur så trådskaparen valde att ta bort allt vilket var synd då en hel del var intresasnt och förtjänar att vara åtkomligt för intresserade läsare.

Det enda jag tagit bort är irrelevanta inlägg och rena personangrepp och sånt tar vi alltid bort, dessutom kom det önskemål om att göra tråden läsbar igen men låst och då det överensstämde med vad i detta fall jag tyckte och ingen annan moderator eller admin har sagt emot det så lade jag in den igen.

Vill trådskaparen absolut att den tas bort i sin helhet så ordnar vi såklart det men ingen sådan begäran har inkommit.

MVH
                  Bosse

Kommentera

Ursprungligen postat av Rospigg Visa inlägg
                    Det är OK att säga Du till mig om Du vill någon känns så opersonligt då jag faktiskt gjorde det under namn.
                    Vad är det som är "ruffarstil" med at en modeerator går in och renar bort en massa personangrepp och tjafs i en ämnestråd? Det är faktiskt våran uppgift.

Tråden var bra tänkt och håll ett tag men spårade ur så trådskaparen valde att ta bort allt vilket var synd då en hel del var intresasnt och förtjänar att vara åtkomligt för intresserade läsare.

Det enda jag tagit bort är irrelevanta inlägg och rena personangrepp och sånt tar vi alltid bort, dessutom kom det önskemål om att göra tråden läsbar igen men låst och då det överensstämde med vad i detta fall jag tyckte och ingen annan moderator eller admin har sagt emot det så lade jag in den igen.

Vill trådskaparen absolut att den tas bort i sin helhet så ordnar vi såklart det men ingen sådan begäran har inkommit.

MVH
                    Bosse
                    Men om Eino tar bort tråden så tror ju i alla fall jag att han vill att den ska tas bort, men jag är nog ute och cyklar...

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
                    82 svar
                    28 375 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Ziggystardust  
                    Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                    12 svar
                    1 462 visningar
                    0 gillar