Artiklar önskas ! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Artiklar önskas !

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av GlennHysén Visa inlägg
    Recyclade artiklar från andra sidor känns inte så kul, inte så bra för fiskesnack heller, det är ju roligare med artiklar som är gjorda för fiskesnack/enbart finns här. men jag ska inte gnälla mer, så fort jag har något vettigt att skriva skickar jag den till Mr Bergman.
    Håller med om att det känns mycket roligare med artiklar som är skrivna för Fiskesnack.com

Att skriva artiklar är ju ett sätt för er medlemmar att "sponsra" sidan med bra innehåll utan att ge pengabidrag.

Självklart så hoppas jag våra sponsorer är snälla mot alla som lägger ner tid och skriver en artikel.
    C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
    Svar på vanliga frågor hittar ni Här
    Fiskesnacks regler hittar ni Här
    Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Ursprungligen postat av Rassie Visa inlägg
      Jimmie kanske kunde skriva en artikel om hur man fångar 12kgs.karpar
      Ja de vore skoj men jag vill ju inte avslöja mina knep som de verkar falla för...
      Testar man olika saker så kanske de är kalas bra eller suger,jag har haft turen med mig .
      Dock kunde de landats två stora till men de vann matchen ...Damn carps !
      På tal om inget så kommer jag ihåg när jag fiskade i en glugg i mörtis,de var väldigt mycket näckrosor men la betet i en liten glugg och de drar iväg mitt på dagen.jag kommer snabbt fram till spöt och lyfter,karpen bara går går går och jag tycker att min flätlina borde skörda alla näckrosor men de gjorde den inte så när den har simmat längs hela vassen i norra så släpper den ,jag kan bara säga att den var STARK men vet inte hur stor kanske var de vårtan
      Jag kommer till H-landa nästa år och visar vart skåpet ska stå,kolla bara inte på hur jag gör och vad jag fiskar med,TACK !
      Kommer då säga efter jag landat en 10+ karp "tack för kaffet och på återseende nästa år"
      Keep talking about me, You are just making me famous..
      MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
      www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

Ursprungligen postat av Sir Fish-a-lot Visa inlägg
        Jag skriver gärna om solskensmete med frigolitflöte...

Skämt åsido - man vågar inte sticka ut hakan ibland. Finns folk på forumet som har bättre koll på mete än jag. Benste är ju en gud på mäskning t ex.

Sedan är det ju så att inom just mete så finns det så många olika inriktningar (läs filosofier).

Det får nästan bli att man skriver artiklar om de olika arterna med förslag på tillvägagångssätt.

Någon som vågar?
        Ärligt talat så kan det vara en god idé att skriva en enklare artikel om just solskensmete med frigolitflöte då det ofta är inkörningsporten till mer avancerat fiske.

Alla artiklar är välkomna ! Spåna på så blir det extra roligt.
        C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
        Svar på vanliga frågor hittar ni Här
        Fiskesnacks regler hittar ni Här
        Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Ursprungligen postat av Jimmiee Visa inlägg
          Kolla med Elanen här på fiskesnack.

Prylis är rätt grym på att pimpla storabborre....
          Både att hitta lokaler och lura dom till hugg..
          Hälleflundrafiskare

Kommentera

Ursprungligen postat av Jimmiee Visa inlägg
            Ja de vore skoj men jag vill ju inte avslöja mina knep som de verkar falla för...
            Testar man olika saker så kanske de är kalas bra eller suger,jag har haft turen med mig .
            Dock kunde de landats två stora till men de vann matchen ...Damn carps !
            På tal om inget så kommer jag ihåg när jag fiskade i en glugg i mörtis,de var väldigt mycket näckrosor men la betet i en liten glugg och de drar iväg mitt på dagen.jag kommer snabbt fram till spöt och lyfter,karpen bara går går går och jag tycker att min flätlina borde skörda alla näckrosor men de gjorde den inte så när den har simmat längs hela vassen i norra så släpper den ,jag kan bara säga att den var STARK men vet inte hur stor kanske var de vårtan
            Jag kommer till H-landa nästa år och visar vart skåpet ska stå,kolla bara inte på hur jag gör och vad jag fiskar med,TACK !
            Kommer då säga efter jag landat en 10+ karp "tack för kaffet och på återseende nästa år"
            Gör så du får la komma o dra ett pass med mig o Tobbe. Nästa år då jävlar skall jag fan få lön för allt slit
            På jakt efter 15+

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
            100 svar
            30 947 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg Fiskefuralles  
            Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
            13 svar
            1 600 visningar
            0 gillar