Viktig info om FS-jerken - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Viktig info om FS-jerken

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

ett trä bete med snidadedetaljer utan 5-10 lager epoxylack som aldrig kommer att spricka!? lycka till......

Kommentera

jag och polaren testade för första gånge våra nya fiskesnacksbeten idag.. hans fick en spricka i buken utan att han fick ett hugg :-( ca 1cm lång bakom främre kroköglan. gött de fixar det iallafall..

Kommentera

Då sitter man på en skilling banco, en ofiskad FS-jerk av den första modellen
        som såldes i mycket begränsad upplaga...
        How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

Ursprungligen postat av Alessandro Visa inlägg
          Ja, på tal om det så försökte jag ringa upp dig precis nu. Kan väl säga att om jag byter mobilnummer så meddelar jag dig...Men det är ju bara mitt sätt att se på saken..

Kommentera

Jag är inte så modern som dig, använder min mobiltelefon väldigt sällan.
            How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

Ursprungligen postat av christer Visa inlägg
              jag och polaren testade för första gånge våra nya fiskesnacksbeten idag.. hans fick en spricka i buken utan att han fick ett hugg :-( ca 1cm lång bakom främre kroköglan. gött de fixar det iallafall..
              Hej christer, tyvärr visar det att vi gjort rätt i att stoppa betet. Be din kompis skicka ett Pm till mig så skickar jag ett nytt bete till honom. Jag måste veta vem det är som ska ha betet nämligen.

Ja kanske, jag tror betet kommer bli en riktig succe när vi fixat bristerna. Ni får givetvis spara betena om ni vill ... mrn när de nya kommer kommer vi skicka nya till er vare sig ni vill det eller ej ...

Just nu sitter du på ett ex av ca 60 beten som skickats ut.

Ursprungligen postat av KG? Visa inlägg
              Ja, på tal om det så försökte jag ringa upp dig precis nu. Kan väl säga att om jag byter mobilnummer så meddelar jag dig...Men det är ju bara mitt sätt att se på saken..
              Mitt nobilnummer är 073-7461847 om ni vill snacka fiske.

Jag är inte så modern som dig, använder min mobiltelefon väldigt sällan.
              Oooops, nu hajar jag att det gäller era mobiler ... skitfiske på er ... ring om det är nåt. Nu ska jag fortsätta fira min födelsedag.

Ha det bra folket ! Mvh Bergman
              Senast ändrad av Bergman; 2007-11-03, 06:13.
              C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
              Svar på vanliga frågor hittar ni Här
              Fiskesnacks regler hittar ni Här
              Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Grattis

du fyller år ?!
                fortsätta fira vid denna tiden hehe har du blivet väckt med tårta och kaffe på sängen
                sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av girren33 Visa inlägg
                  du fyller år ?!
                  fortsätta fira vid denna tiden hehe har du blivet väckt med tårta och kaffe på sängen
                  Hmm, ja ... fyllde år igår egentligenmen firar väl lite idag istället.
                  C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                  Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                  Fiskesnacks regler hittar ni Här
                  Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Grattis Bergman ! kommer det komma fler fs-målade beten, eller är det slut när dessa blir uppköpta?
                    Google wont search for Chuck Norris, because google knows you don`t find Chuck Norris. He finds you

Kommentera

Ska bli kul att se om Broman & Co lyckas med att betet inte spricker när en så pass duktig kille som Mangeboy säger - "ett trä bete med snidadedetaljer utan 5-10 lager epoxylack som aldrig kommer att spricka!?lycka till......".
                      Hoppas ni lyckas för att de inte ska blir mer "Fiasko".
                      Keep talking about me, You are just making me famous..
                      MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
                      www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      12 svar
                      1 454 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup

Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
                      14 svar
                      1 187 visningar