Efter mycket velande fram och tillbaka så har jag beslutat för mig för att söka lite fler moderatorer till Fiskesnack.com
Detta för att det ska bli mer ordning i forumet och fotoalbumet vilket gör det betydligt lättare för besökarna att hitta det man söker. Tyvärr räcker inte min tid till för att sköta detta på ett bra sätt i nuläget.
Som moderator så ska man:
- Flytta inlägg/bilder som hamnat fel
- Döpa om rubriker som är missvisande
- Slå ihop liknande trådar
- Radera opassande inlägg/bilder/kommentarer
- Skicka och svara på PM
- Hålla koll så alla sköter sig
Osv
Jag ser helst att moderatorn är:
- En trogen och frekvent medlem på Fiskesnack
- Skötsam & strukturerad
- Mogen och helst över 25 år
- Moderator över en eller flera forumskategorier, fotoalbumet, recensionsdelen (ange gärna vilka delar som är extra intressanta)
Vad får man?
- Att vara moderator är ideellt så det utgår tyvärr ingen lön men jag hoppas sponsorerna kan hjälpa till med någon gåva emellanåt
Jag vet att en del erbjudit sig detta tidigare och jag ber er att höra av er igen.
Skicka in er "ansökan" via PM så återkommer jag så fort jag gått igenom dem. Om det skulle vara så att det blir väldigt många som vill vara med och hjälpa till så kommer jag välja ut de som verkar bäst lämpade.
Detta för att det ska bli mer ordning i forumet och fotoalbumet vilket gör det betydligt lättare för besökarna att hitta det man söker. Tyvärr räcker inte min tid till för att sköta detta på ett bra sätt i nuläget.
Som moderator så ska man:
- Flytta inlägg/bilder som hamnat fel
- Döpa om rubriker som är missvisande
- Slå ihop liknande trådar
- Radera opassande inlägg/bilder/kommentarer
- Skicka och svara på PM
- Hålla koll så alla sköter sig
Osv
Jag ser helst att moderatorn är:
- En trogen och frekvent medlem på Fiskesnack
- Skötsam & strukturerad
- Mogen och helst över 25 år
- Moderator över en eller flera forumskategorier, fotoalbumet, recensionsdelen (ange gärna vilka delar som är extra intressanta)
Vad får man?
- Att vara moderator är ideellt så det utgår tyvärr ingen lön men jag hoppas sponsorerna kan hjälpa till med någon gåva emellanåt
Jag vet att en del erbjudit sig detta tidigare och jag ber er att höra av er igen.
Skicka in er "ansökan" via PM så återkommer jag så fort jag gått igenom dem. Om det skulle vara så att det blir väldigt många som vill vara med och hjälpa till så kommer jag välja ut de som verkar bäst lämpade.
Kommentera