jag har fått en liten ide som skulle göra att man skulle kunna svara på komentarerna på bilderna fortare här på fiskesnack, o det är att det t.ex kan komma upp nån liten blinkande ruta där det står hur många komentarer man fått, o sedan kan man klicka in på den rutan typ o så står det vilka bilder som fått OSV... jag har sjelv lite problem att svara på alla komentarer som kommer på gammla bilder som jag nästan aldrig kolllar, så då vore det bra med nån funktion, vad tycker ni om det?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Bild-komentarer
Collapse
X
-
Halloj,
tack för förslaget ! Vet inte om du sett knappen "kommentarer" i fotoalbumet ? Där listas alla kommentarer upp på sina bilder.
C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
-
Ursprungligen postat av nattfiskarn Visa inläggjo da jag har sett den, men det är lite svårt att se vilka som är nya där.[FONT=Verdana][/FONT]
Kommentera
-
Tycker att man ska vara tvungen att skriva en komentar för att få rösta bilden...
Kommentera
-
Högt upp på första sidan i fotoalbumet finns följande rad:
[ Startsida ] [ Topplista ] [ Användarlista ] [ Ladda upp ] [ Kommentarer ]
Klickar du på kommentarer får du se alla nya kommentarer till dina bilder. Skitsnabbt!Må vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av nattfiskarn Visa inläggjo da jag har sett den, men det är lite svårt att se vilka som är nya där.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Highman Visa inläggDom senaste kommentarerna ligger väl alltid överst?
Dock skulle det vara trevligt att ha en liknande knapp där man kanske skulle kunna "lägga" in egna bilder för att kunna svara på kommentarer under andra bilder. Typ som "nya poster" på forumet. Ist nya bildkommentarer under bilder du kommenterat /bevakar.sigpic
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
|
12 svar
1 454 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Xerup