Tack för mig, vila i frid Fiskesnack. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tack för mig, vila i frid Fiskesnack.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Kollar bara Köp o Sälj nu för tiden tyvärr

Kommentera

Fiskesnack hade sin glansperiod vid typ 2005-2008. Då var fortfarande ett flertal av Sveriges riktigt duktiga fiskare inne och diskuterade, visade fångster osv.
      Kollar själv fortfarande forumet regelbundet och läser sånt som är intressant och försöker så gott jag kan att berätta mina erfarenheter när det poppar upp ämnen där jag känner att jag har bra koll.

Kommentera

Problemet med den här typen av forum är ofta kategoriseringen. Jag orkar aldrig kolla i de separata kategorierna utan tittar bara på startsidan. Sen hade väl den här typen av forum sina glansdagar innan facebook kom och gjorde det mesta smidigare.

Kommentera

Sökfunktionen har typ aldrig fungerat för mig.

Kommentera

Ursprungligen postat av K1M Visa inlägg
            Sökfunktionen har typ aldrig fungerat för mig.
            Du får testa med att lägga in ett namn eller en produkt i sökfunktionen så kanske den fungerar bättre för dig...

Old Firehand
            Leif Engström

Kommentera

Nyckeln till mer aktivt forum är mer besökare som gör mer inlägg. Tror att återuppta en tapatalk integration vore ett steg framåt.

Kommentera

Fiskesnack blir inte bättre än vad vi användare gör den till. Många år smygläste jag, idag postar jag med jämna mellanrum. Min förhoppning är att FS lever vidare för fiskefacebookgrupper är oftast ( med ett par undantag ) mer en lekstuga och penismätartävlingar i förolämpningar

Kommentera

En reflektion : denna tråd har nästan 1000 visningar och 16 svar medan trådar som berör fisket mer specifikt har en tiondel - hur kommer det sig?
                  Peter b

Kommentera

Ursprungligen postat av Peter B Visa inlägg
                    En reflektion : denna tråd har nästan 1000 visningar och 16 svar medan trådar som berör fisket mer specifikt har en tiondel - hur kommer det sig?
                    Peter b
                    Därför att titeln funkade exakt som det clickbait det avsåg att vara. Nu torkar vi krokodiltårarna och fortsätter att snacka fiske tycker jag.

Kommentera

Ursprungligen postat av Peter B Visa inlägg
                      Peter b
                      Tja kan bero på att fiskesnack berör på ett mer allmänt plan... vi som varit med i några eller fler år märker av en markant skillnad i aktivitet. Uppdateringen av FS blev inte riktigt lyckad enligt många och en del saker, funktioner gick till synes evigt förlorade...

Sen blir man, jag intresserad över "tack och hej" meddelanden, varför? Vad tycker folk om det och gör de följe eller manar, inspirerar det tvärtom till ökad aktivitet...? Jag hänger kvar än men visst är det långt mer fattigt numera.

Många fiskeinlägg/frågor är dessutom så specifika att få (av oss allt färre här) har ngt att tillföra, vad gäller flugfiske, mete och havsfiske så är det inte mitt fält. Jag läser dina inlägg Peter B, gammal havsöringsfiskare som jag är men kommenterar dåligt...

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      12 svar
                      1 454 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup

Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
                      14 svar
                      1 187 visningar