Kollar bara Köp o Sälj nu för tiden tyvärr
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Tack för mig, vila i frid Fiskesnack.
Collapse
X
-
Fiskesnack hade sin glansperiod vid typ 2005-2008. Då var fortfarande ett flertal av Sveriges riktigt duktiga fiskare inne och diskuterade, visade fångster osv.
Kollar själv fortfarande forumet regelbundet och läser sånt som är intressant och försöker så gott jag kan att berätta mina erfarenheter när det poppar upp ämnen där jag känner att jag har bra koll.
- Gillar 1
Kommentera
-
Problemet med den här typen av forum är ofta kategoriseringen. Jag orkar aldrig kolla i de separata kategorierna utan tittar bara på startsidan. Sen hade väl den här typen av forum sina glansdagar innan facebook kom och gjorde det mesta smidigare.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av K1M Visa inläggSökfunktionen har typ aldrig fungerat för mig.
Old Firehand
Leif Engström
- Gillar 1
Kommentera
-
Fiskesnack blir inte bättre än vad vi användare gör den till. Många år smygläste jag, idag postar jag med jämna mellanrum. Min förhoppning är att FS lever vidare för fiskefacebookgrupper är oftast ( med ett par undantag ) mer en lekstuga och penismätartävlingar i förolämpningar
- Gillar 1
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Peter B Visa inläggEn reflektion : denna tråd har nästan 1000 visningar och 16 svar medan trådar som berör fisket mer specifikt har en tiondel - hur kommer det sig?
Peter b
- Gillar 2
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Peter B Visa inläggEn reflektion : denna tråd har nästan 1000 visningar och 16 svar medan trådar som berör fisket mer specifikt har en tiondel - hur kommer det sig?
Peter b
Sen blir man, jag intresserad över "tack och hej" meddelanden, varför? Vad tycker folk om det och gör de följe eller manar, inspirerar det tvärtom till ökad aktivitet...? Jag hänger kvar än men visst är det långt mer fattigt numera.
Många fiskeinlägg/frågor är dessutom så specifika att få (av oss allt färre här) har ngt att tillföra, vad gäller flugfiske, mete och havsfiske så är det inte mitt fält. Jag läser dina inlägg Peter B, gammal havsöringsfiskare som jag är men kommenterar dåligt...
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
|
12 svar
1 454 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Xerup