Tack för mig, vila i frid Fiskesnack. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tack för mig, vila i frid Fiskesnack.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Finns ju lite ljus i mörkret
    Om 35 min börjar PikeFight
    Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
    Flugfiske är en Livs-stil
    2016 har jag blivit Multifrälst

Kommentera

Bra tips, nu loggar jag strax ut !

Kommentera

Jag tror det fanns gott om fiskenjutare här i början och några år framåt. Man njöt av stunderna vid eller på vattnet oavsett om det blev något eller inte. Man prövade sina chanser och gav sig tid att koppla av. Fick man inget så var det lika gott eller blev det en duglig fisk att ta hem till mat var det en stor bonus men inte det viktigaste och tyckte man att den granna fångsten gott kunde få leva vidare så fick den det och fick ett stort tack för god kamp med sig.
        Sen blev det mera av fiskepresterare och vara värst och mest. Mycket handlade då om att att visa upp sina nyligen införskaffade penisförlängare och tal om hur de skulle användas till att bedra hongäddorna. Någonstans där bland vågar, måttband och fotograferande började forumet balla ur. Sen har det inte varit i stånd att resa sig igen.
        Alla imperier har en tid av tillväxt, en tid av konsolidering, en tid av retardation och går mot ett slutligt sammanfall. Fiskesnack har hunnit en bra bit in i den utvecklingen.
        Senast ändrad av BeBest; 2019-10-02, 14:04.
        Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Ursprungligen postat av Låg_Profil Visa inlägg
          Detta forum är nu från mitt perspektiv att betrakta som hjärndött. Dra ut kontakten till respiratorn och låt eländet slockna.

Jag har i många år gått in på detta forum närmast dagligen för att ta del av nyheter, tips och trix, samt dela med mig av min kunskaper.

Redan när Tapatalk slutade stödjas så gick mitt engagemang ner, detta var 2016 om jag inte missminner mig. Senaste åren så har forumet bara blivit sämre och sämre för varje genomförd åtgärd.

Jag vet inte om Sportfiskarna vill lägga ner forumet i ett skick där ingen kommer sakna det till förmån för Facebook och Youtube eller om de helt enkelt inte har kompetens att hantera ett forum?

Fiskesnack har tidigare varit en plats för att byta information och erfarenheter och en källa till glädje och gemenskap. Nu blir jag arg, besviken och ledsen varje gång jag ser startsidan.
          ​​​
          Jag säger inte att jag aldrig mer kommer att logga in, men jag lär inte visa mig nåt mer detta året...

Tack för mig!
          När jag var inne och tittade idag var 17 av 20 trådar information från sportfiskarna om saker dom känner sig stolta över att ha utfört så visst finns det någon som är aktiv här i alla fall

Kommentera

Noterade ngt liknade för en stund sedan...

Kommentera

20 jag räknade igår efter jobbet 41 uppladdade nya trådar på 1dag bara dränker forumet även med saker de tidigare laddad upp de. FS är väl inget jävla twitter flöde nej fy för den bot eller person SF använder sig av för att posta.

Kommentera

Vad fan håller sportfiskarna på med ?
                Dränka hela forumet med gamla poster. Alla FS medlemmars trådar försvinner i mängden. Men det är väl ett steg i att försöka döda forumet. Gratulera ni lyckas

Kommentera

Ursprungligen postat av BeBest Visa inlägg
                  Alla imperier har en tid av tillväxt, en tid av konsolidering, en tid av retardation och går mot ett slutligt sammanfall. Fiskesnack har hunnit en bra bit in i den utvecklingen.
                  Jag tror att det gäller många internetforum, oavsett område. Av det jag har läst här så verkar många medlemmar här tycka att FS var som bäst kring åren 2003-2005.

Jag känner igen precis samma utveckling av andra internetforum inom andra områden (motorcyklar tex).

Jag tror att internetforum var så stort framför allt mellan 2000-2005 för att det var nytt och det var innan Facebook, youtube, smartphones och framför allt innan Google som sökmotor fanns...

Det var på internetforum man hittade information och likasinnade helt enkelt...

Jag har inte varit medlem länge på FS men jag tycker att detta forum inte är mer död än andra ;-)

Kommentera

Problemet är inte antalet medlemmar som minskar. Utan att man fortfarande efter ett år inte fixat problemen med PM, fotoalbum, profilbilder, tagit bort informationen var man kommer ifrån mm och sök funktioner där man söker på något som innehåller ÅÄÖ. Det är bara en liten del av saker som har blivit sämre.

Kommentera

Ett fel på sportfiskarna.se gjorde att gamla nyheter postades igen. De trådarna är deletade nu. Nästa vecka kommer vi att i en testmiljö konvertera databasen vilket vi hoppas åtgärdar sökfunktionens å, ä och ö.
                      Stödjer du sportfisket och fiskevården i Sverige? Bli medlem i Sportfiskarna.
                      Klicka här för att bli medlem!
                      Gilla oss på Facebook
                      Sportfiskarnas hemsida

Använd kontaktformuläret om du vill kontakta oss

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
                      82 svar
                      28 391 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Ziggystardust  
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      12 svar
                      1 463 visningar
                      0 gillar