Ursprungligen postat av Rödingen
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Inga personangrepp tack !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
---------------------------------------------------
"Att få sitta i solen en vindstilla sommar eller vår morgon, med feederspön eller karpspön brevid sig, fågelkvitter i bakgrunden och nyligen nerslemmad avkrokningsmatta. Fiske blir inte mycket bättre än så!"
www.asff.nu
www.vastsvenskan.se
-
Ursprungligen postat av Peter182 Visa inläggHehe, snacka om kasta sten i glashus inom samma inlägg!
Förtydligande:
"men tydligen är det en sidan för sitta å gnälla och grina på forum"
sånna gnällisar gillar du inte!
"men några är ju både sportfiskare och mensk*****gar här så det blir ju ganska svårt att bestämma nått som dom inte tycker passar dom"
men är inne å gnäller själv på ett forum är du!
skulle tippa på att kg? ligger först men bakom han är det jämt..
men jag är ju bara svenssonfiskare också så jag har väll tydligen ingen rätt å vara på detta forum..
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Rödingen Visa inläggtycker "rävåtel" passar lika bra till ett foto som underrubriken på denna bild.
http://www.fiskesnack.com/fotogaller...n_88_61_43.JPG
Under ditt andra exempel står det nåt om "kvinnor ska stanna vid spisen". Fånigt, men antagligen nåt som kvinnan på bilden kan ta med honom...
Var det nåt mer jag skulle recensera (betyder att man ger ett omdöme)... (omdöme är ungefär som ett betyg)...På tal om ingenting så måste det vara praktiskt när farfar och morfar är samma person, då slipper man blanda ihop dom...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av FreddyK Visa inläggjo man lär väll hänga med... men bäst lär jag nog inte bli..
men jag är ju bara svenssonfiskare också så jag har väll tydligen ingen rätt å vara på detta forum..
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Rödingen Visa inläggkan hålla med om att det känns som att prata med en vägg jag med ibland så det är rätt ömsesidigt,sen vadå vara glad för att jag bor i norr? är det fisket du tänker på eller?Senast ändrad av Peter182; 2007-02-01, 18:00.---------------------------------------------------
"Att få sitta i solen en vindstilla sommar eller vår morgon, med feederspön eller karpspön brevid sig, fågelkvitter i bakgrunden och nyligen nerslemmad avkrokningsmatta. Fiske blir inte mycket bättre än så!"
www.asff.nu
www.vastsvenskan.se
Kommentera
-
Ursprungligen postat av KG? Visa inläggSå jag är en s. k "mensk****ng"? Har du stor erfarenhet av såna? Vad är det exakt? Det låter inte som nåt positivt så jag har svårt att tro att jag skulle kunna vara en sån...Bor du i närheten av Rödingen och vad har ni för släktförhållande?
jag syfta på gnälla som han så bra skrev... men vill du va det andra så gärna för mig..
var inte det jag syfta på iaf..
har ingen erfarenhet eller jo kanske kan inte svara på det just nu.
och jag vet tyvärr ej om jag bor i närheten av rödingen, jag bor i sandviken,
har inte orka tagit reda på var han bor. tror ej heller vi är släkt känner inte igen han på bilden.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av ruskis Visa inlägg"Det finns människor som aldrig kommer förstå,men värst är dom som fan inte VILL förstå"
sen finns det människor som tror dom förstår men aldrig kommer förstå, nästan värre det eller?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av FreddyK Visa inläggjo man lär väll hänga med... men bäst lär jag nog inte bli..
Ursprungligen postat av FreddyK Visa inläggmen jag är ju bara svenssonfiskare också så jag har väll tydligen ingen rätt å vara på detta forum..
Försöker göra det lättförstått även för folk i sandlådan---------------------------------------------------
www.asff.nu
www.vastsvenskan.se
Kommentera
-
Ursprungligen postat av FreddyK Visa inläggsen finns det människor som tror dom förstår men aldrig kommer förstå, nästan värre det eller?
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
|
78 svar
27 402 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg Idag, 00:51 | ||
Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31