Inga personangrepp tack ! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Inga personangrepp tack !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av Rödingen Visa inlägg
    Samtidigt vill jag ju göra klart att mordhot o liknande är värre än bilderna,så dom har jag än mindre sympati för.Men kritik skall man tåla och kunna ta åt sig!
    Håller med dig helt!
    ---------------------------------------------------
    "Att få sitta i solen en vindstilla sommar eller vår morgon, med feederspön eller karpspön brevid sig, fågelkvitter i bakgrunden och nyligen nerslemmad avkrokningsmatta. Fiske blir inte mycket bättre än så!"

www.asff.nu
    www.vastsvenskan.se

Kommentera

• Ursprungligen postat av Peter182 Visa inlägg
      Hehe, snacka om kasta sten i glashus inom samma inlägg!
      Förtydligande:
      "men tydligen är det en sidan för sitta å gnälla och grina på forum"

sånna gnällisar gillar du inte!

"men några är ju både sportfiskare och mensk*****gar här så det blir ju ganska svårt att bestämma nått som dom inte tycker passar dom"

men är inne å gnäller själv på ett forum är du!
      jo man lär väll hänga med... men bäst lär jag nog inte bli..
      skulle tippa på att kg? ligger först men bakom han är det jämt..
      men jag är ju bara svenssonfiskare också så jag har väll tydligen ingen rätt å vara på detta forum..

Kommentera

tycker "rävåtel" passar lika bra till ett foto som underrubriken på denna bild.
        http://www.fiskesnack.com/fotogaller...n_88_61_43.JPG
        "najs" står det under den bilden. Och? Tre laxar är väl inte överdrivet mycket att ta hem och äta. Bilden är ju trist och inget jag skulle publicera men inte är den nåt som jag blir upprörd över.

Under ditt andra exempel står det nåt om "kvinnor ska stanna vid spisen". Fånigt, men antagligen nåt som kvinnan på bilden kan ta med honom...

Var det nåt mer jag skulle recensera (betyder att man ger ett omdöme)... (omdöme är ungefär som ett betyg)...På tal om ingenting så måste det vara praktiskt när farfar och morfar är samma person, då slipper man blanda ihop dom...

Kommentera

• Ursprungligen postat av FreddyK Visa inlägg
          men jag är ju bara svenssonfiskare också så jag har väll tydligen ingen rätt å vara på detta forum..
          Så jag är en s. k "mensk****ng"? Har du stor erfarenhet av såna? Vad är det exakt? Det låter inte som nåt positivt så jag har svårt att tro att jag skulle kunna vara en sån...Bor du i närheten av Rödingen och vad har ni för släktförhållande?

Kommentera

kan hålla med om att det känns som att prata med en vägg jag med ibland så det är rätt ömsesidigt,sen vadå vara glad för att jag bor i norr? är det fisket du tänker på eller?
            Ja det kan jag förstå att du också känner att du diskuterar med en vägg. Kontentan var att denna disskusion inte leder någonstans gällande ändring av folks åsikter.. Det om norrut var angående att jag hade haft större problem med kvantiteten av ditt C&K om du skulle fiskat där jag fiskar (inget personligt mot norrläningar eller nått) (och nej jag blundar inte för sånt som inte påverkar mig)
            Senast ändrad av Peter182; 2007-02-01, 18:00.
            "Att få sitta i solen en vindstilla sommar eller vår morgon, med feederspön eller karpspön brevid sig, fågelkvitter i bakgrunden och nyligen nerslemmad avkrokningsmatta. Fiske blir inte mycket bättre än så!"

www.asff.nu
            www.vastsvenskan.se

Kommentera

• "Det finns människor som aldrig kommer förstå,men värst är dom som fan inte VILL förstå"

Kommentera

• Ursprungligen postat av KG? Visa inlägg
                Så jag är en s. k "mensk****ng"? Har du stor erfarenhet av såna? Vad är det exakt? Det låter inte som nåt positivt så jag har svårt att tro att jag skulle kunna vara en sån...Bor du i närheten av Rödingen och vad har ni för släktförhållande?

jag syfta på gnälla som han så bra skrev... men vill du va det andra så gärna för mig..
                var inte det jag syfta på iaf..
                har ingen erfarenhet eller jo kanske kan inte svara på det just nu.
                och jag vet tyvärr ej om jag bor i närheten av rödingen, jag bor i sandviken,
                har inte orka tagit reda på var han bor. tror ej heller vi är släkt känner inte igen han på bilden.

Kommentera

• Ursprungligen postat av ruskis Visa inlägg
                  "Det finns människor som aldrig kommer förstå,men värst är dom som fan inte VILL förstå"

sen finns det människor som tror dom förstår men aldrig kommer förstå, nästan värre det eller?

Kommentera

Tillbaks till sandlådan..

Ursprungligen postat av FreddyK Visa inlägg
                    Det var ju en lite mindre begåvad komentar.. Får inte katt människor vara inne på hundsidor då menar du eller? Se om du kan hitta svaret på den frågan.. Alla har rätt att vara på detta forum men att gå in å säga att detta inte är en sportfiskesida är fel. Att gå in här som yrkesfiskare å skryta om yrkesfiskares rätt till ålfiske på en sådan här sida är därför ett av exemplena på en sak som du med vetenskapen om att detta är en sportfiske sida, skulle förstå varför det skulle väcka heta kännslor här. Det sissta är väldigt offtopic och behöver inte gås in på men det var ett exempel på hur det kan visa sig att detta är en sportfiske sida.
                    Försöker göra det lättförstått även för folk i sandlådan

www.asff.nu
                    www.vastsvenskan.se

Kommentera

sen finns det människor som tror dom förstår men aldrig kommer förstå, nästan värre det eller?
                      Nu förstår jag inte riktigt?

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
                      78 svar
                      27 402 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Sir Fish-a-lot  
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      12 svar
                      1 457 visningar
                      0 gillar