Ursprungligen postat av ruskis
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Inga personangrepp tack !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ursprungligen postat av Rödingen Visa inläggtror säkert du tar rätt på lite fisk då du är ute du med, men du vill inte visa det,vilket jag gör.Hälleflundrafiskare
Kommentera
-
Ursprungligen postat av BBRF Visa inläggGivetvis tar jag rätt på en hel del fisk, framförallt under Norgefisket. Dock försöker jag sågott det går sätta tillbaks all fisk över 10 kg, vilket tyvärr är svårt så en del ges bort till norrmännen, dock undviker jag att nacka måsar i onödan, men jag förstår fortfarande inte varför du lägger upp foton på död småfisk istället för ett foto på en större fisk? Det verkar ju som om du mest fiskar för att fylla frysen istället för att satsa på grov fisk, vilket det verkar vara ont om på dina foton, bortsett från fjällfisket med fina rödingar.Hellre fiskbonkare än hycklande djurplågare
Kommentera
-
Ursprungligen postat av BBRF Visa inläggGivetvis tar jag rätt på en hel del fisk, framförallt under Norgefisket. Dock försöker jag sågott det går sätta tillbaks all fisk över 10 kg, vilket tyvärr är svårt så en del ges bort till norrmännen, dock undviker jag att nacka måsar i onödan, men jag förstår fortfarande inte varför du lägger upp foton på död småfisk istället för ett foto på en större fisk? Det verkar ju som om du mest fiskar för att fylla frysen istället för att satsa på grov fisk, vilket det verkar vara ont om på dina foton, bortsett från fjällfisket med fina rödingar.
Säger han med Minituna på foto#Fiskesnack @ Quakenet
Kommentera
-
Ursprungligen postat av ScannerHåller med dig att fotografiskt undermåliga bilder inte ska in i fotoalbumet.
(Speciellt de med ofiskade gummibeten som mobbar en träjörk)?????
Sedan kan den mest expertmässiga bilden få läggas in, som innehåller en hel pall med döda uer. Den kan ha en hel del att berätta. http://www.fiskesnack.com/fotogaller...ils/6248-m.jpg
MVH ScannerHälleflundrafiskare
Kommentera
-
Ursprungligen postat av KG? Visa inläggMed ditt resonemang så måste ju kommentarsfunktionen på bilderna tas bort. Kan aldrig tänka mig att det är meningen att man "får lägga upp vilka bilder man vill" men att dom absolut inte får kritiseras. Köper inte det där att man antingen ska vara positiv eller tiga.
Jag antar att det här är en sportfiskesida eftersom det mest verkar vara sportfiskare här. Inga trålfiskare har lagt upp bilder än så länge? Däremot finns det ju en och annan köttfiskare som roar sig med att provocera, det kan väl vara kul...Fattar man inte vad som är fel med vissa bilder så är ju diskussion överflödig.
Jag har inte sagt något om att det bara ska vara positiv kritik eller inget alls.
Men det var inte det jag skrev om det handlade om att man inte ska skriva saker som är personangrepp eller göra en bedömning om bilden passar i forumet eller ej o.s.v.
Det är väl bättre att man blir sporrad att ladda upp bilder istället för att vara orolig för att bli sågad p.g.a. taskiga kommentarer?Ola
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Rödingen Visa inläggklart man undviker att nacka trutar, men en som är skadad släpper jag då inte iväg för att självdö,sen verkar det ju som att du tar tillvara småfisken du med eftersom du släpper tillbaka allt stort.Hälleflundrafiskare
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Grillen Visa inläggSäger han med Minituna på fotoHälleflundrafiskare
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
|
78 svar
27 379 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg Idag, 00:51 | ||
Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31