Inga personangrepp tack ! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Inga personangrepp tack !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Inga personangrepp tack !

Vill bara påminna om att personangrepp EJ är accepterat här på Fiskesnack.com !

Har precis delat ut två varningar pga personangrep i fotoalbumet. Håll er till sakliga diskussioner utan att hota varandra eller spela allan ... det blir så mycket trevligare utan den typen av inlägg och kommentarer.

Nog med nu ... snacka fiske och ha roligt nu istället.
    C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
    Svar på vanliga frågor hittar ni Här
    Fiskesnacks regler hittar ni Här
    Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

vilka fick varningarna?
    Keep talking about me, You are just making me famous..
    MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
    www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

Håller helt klart med! men vissa personer gillar ju tydligen att provocera fram personangrepp, även fast det såklart inte är acceptabelt, tycker dom också skall få varningar!

Kommentera

Något som i mina ögon är ett jävla otyg är de som måste spamma ner andra användares annonser.
        En massa skitkommentarer om stavning och butikspris etc etc.
        Man måste som köpare granska annonsen kritiskt och så länge det inte är rena lögner som står i annonsen så borde alla andra bara knipa käft.
        Skärpning!

//Stefan
        Du kommer komma ihåg mig för alla gator bär mitt namn.

´til things are brighter, I´m the man in black

Kommentera

Ursprungligen postat av Rudan Visa inlägg
          Något som i mina ögon är ett jävla otyg är de som måste spamma ner andra användares annonser.
          En massa skitkommentarer om stavning och butikspris etc etc.
          Man måste som köpare granska annonsen kritiskt och så länge det inte är rena lögner som står i annonsen så borde alla andra bara knipa käft.
          Skärpning!

//Stefan
          Nåja, annonsen är ju gratis så det är väl bra om den blir kritiskt granskad...

Kommentera

Ursprungligen postat av Alsbäck_ Visa inlägg
            Håller helt klart med! men vissa personer gillar ju tydligen att provocera fram personangrepp, även fast det såklart inte är acceptabelt, tycker dom också skall få varningar!
            Håller med...klockrent sagt ! Om någon lägger upp en bild på en hel hög med döda fiskar,så har iaf jag jävligt svårt att se det som sportfiske...En av sportfiskarnas etniska regel är ju att:man skall inte ta upp mer fisk än man kan göra sig av med! Eller något sånt...en sådan bild är väl endå provocerande så det räcker???

Kommentera

Ursprungligen postat av janke Visa inlägg
              Håller med...klockrent sagt ! Om någon lägger upp en bild på en hel hög med döda fiskar,så har iaf jag jävligt svårt att se det som sportfiske...En av sportfiskarnas etniska regel är ju att:man skall inte ta upp mer fisk än man kan göra sig av med! Eller något sånt...en sådan bild är väl endå provocerande så det räcker???
              Jag har såna bilder,sen kan man ju vrida frågan så här MÅNGA gillar inte bilderna men sen finns det FAKTISKT folk som ser det från ett annat håll med så kan du förklara för mig vad som är RÄTT eller FEL då folk har olika syn att se på saker och ting. Jag gör vad jag vill med mina fångster, tex har jag gett bort mkt fisk till äldre människor som inte tar sig ut på isen för egen maskin längre. Tycker det smäller högre än att mata AKVARIEFISKAR med lax !
              är det sportfiske..
              Hellre fiskbonkare än hycklande djurplågare

Kommentera

Ursprungligen postat av Alsbäck_ Visa inlägg
                Vad du och Janke mfl vid det här laget borde ha accepterat är att det finns människor med andra åsikter än era. Ni måste lära er att leva med detta, och inte bli provocerade. Det är er det är fel på om man kan provocera fram ett personangrepp eller mordhot mm.
                mvh / g0wdn
                [FONT="Fixedsys"][/FONT]

Kommentera

Sånt här bottnar förmodligen i Internets anonymitet.
                  Den minsta mus kan ryta som ett lejon när han tryggt sitter på avstånd

Nä, respekt och konstruktiv kritik bör det vara och är någon inte tillräckligt mogen för det så kanske herr Bergman får sålla ut dem.

Kommentera

Ursprungligen postat av Rödingen Visa inlägg
                    Jag har såna bilder,sen kan man ju vrida frågan så här MÅNGA gillar inte bilderna men sen finns det FAKTISKT folk som ser det från ett annat håll med så kan du förklara för mig vad som är RÄTT eller FEL då folk har olika syn att se på saker och ting. Jag gör vad jag vill med mina fångster, tex har jag gett bort mkt fisk till äldre människor som inte tar sig ut på isen för egen maskin längre. Tycker det smäller högre än att mata AKVARIEFISKAR med lax !
                    är det sportfiske..
                    Du fick ju förklaringen. En sportfiskare tar inte upp mer fisk än vad han har behov för. Vad är det som är oklart? Du platsar inte i sportfiskebegreppet eftersom du är en husbehovsfiskare.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                    12 svar
                    1 453 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Xerup
                    av Xerup

Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
                    14 svar
                    1 184 visningar