Ursprungligen postat av Ola
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Inga personangrepp tack !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av CalleX Visa inläggDet var inte något i den stilen som jag instämde i - däremot så tänker jag inte hänga på den här sidan om det är ett tillhåll för husbehovsfiskare i den mening som har nämnt ovan (= inte eget behov för tillfället, fylla frysen, ge bort till hela byn etc.)
då kanske du inte ska göra det då.. hänga här. för jag har ej sett nå regler som förbjuder dom att vara här. men och andra sidan vet jag ej om det finns sånna här.
gör det det så lär det bara vara nån % så de borde du väll kunna stå ut med.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av FreddyK Visa inläggdå kanske du inte ska göra det då.. hänga här. för jag har ej sett nå regler som förbjuder dom att vara här. men och andra sidan vet jag ej om det finns sånna här.
gör det det så lär det bara vara nån % så de borde du väll kunna stå ut med.
Läs Jankes post igen...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av CalleX Visa inläggDet var inte något i den stilen som jag instämde i - däremot så tänker jag inte hänga på den här sidan om det är ett tillhåll för husbehovsfiskare i den mening som har nämnt ovan (= inte eget behov för tillfället, fylla frysen, ge bort till hela byn etc.)Hellre fiskbonkare än hycklande djurplågare
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Rödingen Visa inläggså du menar att du aldrig haft fisk i frysen? sen måste jag bara få fråga om du smakat kaviar nån gång?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av CalleX Visa inläggHehe - du är nästan lika bra som scanner på att böja uttalande för att fylla dina egna syften...men ack - du är bara på andra plats... Svarar du på mina frågor så svarar jag på dina - du vet, ge och ta?Hellre fiskbonkare än hycklande djurplågare
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Rödingen Visa inläggandra plats? är det nån tävling det här eller? vad är det för fråga du ställt som jag inte svarat på,har nog missat den men om du visar var den är så ska jag svara dig.
Frågorna som jag ställde under dina slaktbilder ignorerade du totalt
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Rödingen Visa inläggså du menar att du aldrig haft fisk i frysen? sen måste jag bara få fråga om du smakat kaviar nån gång?
Jag har smakat kaviar!Äter det hyfsat ofta!
Så,varsågod de e serverat
Kommentera
-
Ursprungligen postat av CalleX Visa inläggFrågorna som jag ställde under dina slaktbilder ignorerade du totaltHellre fiskbonkare än hycklande djurplågare
Kommentera
-
Ursprungligen postat av ruskis Visa inläggNu måste jag få hjälpa dig på traven,du har försökt några ggr med din kaviar fråga men inte fått komma till med svaret än så
Jag har smakat kaviar!Äter det hyfsat ofta!
Så,varsågod de e serveratHellre fiskbonkare än hycklande djurplågare
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
|
78 svar
27 368 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg Idag, 00:51 | ||
Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31