Inga personangrepp tack ! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Inga personangrepp tack !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av Rödingen Visa inlägg
    du som ogillar under rubriker, och tycker att utvecklingen gått framåt tycker du det är en passande under rubrik på denna bild
    http://www.fiskesnack.com/fotogaller..._i_fingret.JPG
    Du länkar bara till bilder, syns inga underrubriker..

Go Ruskis och KG? !
    ---------------------------------------------------
    "Att få sitta i solen en vindstilla sommar eller vår morgon, med feederspön eller karpspön brevid sig, fågelkvitter i bakgrunden och nyligen nerslemmad avkrokningsmatta. Fiske blir inte mycket bättre än så!"

www.asff.nu
    www.vastsvenskan.se

Kommentera

• Ursprungligen postat av Peter182 Visa inlägg
      Du länkar bara till bilder, syns inga underrubriker..

Go Ruskis och KG? !
      är man det minsta intresserad av det så finns det ett fotoalbum man kan titta i
      Hellre fiskbonkare än hycklande djurplågare

Kommentera

• Ursprungligen postat av Bergman Visa inlägg
        Hinner tyvärr inte ge mig in i hela diskussionen just nu men tänkte iallafall säga att Fiskesnack.com är en sportfiskesida
        Där rök några av de tidigare debatörerna!

Ursprungligen postat av Bergman Visa inlägg
        Saxat från reglerna:
        Inlägg/bilder som uppenbart är postade för att provocera
        - Dessa inlägg/bilder tas bort från forumet och vid upprepningar från samma användare så kan det resultera i en varning eller avstängning från hemsidan om det går över gränsen.

Dock är ju regeln lite svårtolkad då smaken är som baken ... men ett tips är ju att rapportera in de bilder ni tycker är upplagda för att provocera. Om ni sedan låter bli att lägga in kommentarer under den provocernade bilden så ska ni se att antalet sådana bilder komer att minska. Det är ju just reaktionerna som folk är ute efter när dom provocerar.
        Tycker det låter vettigt. Kan vi inte bara göra så att vi skiter i att komentera hans bilder å bara rapportera de som stötande slaktarbilder med undertitlar som ÄR skapade för att provocera, så slipper vi den här debatten och han får ingen uppmärksamhet mer. Han kommer ju uppenbarligen inte ändra på sitt fiske ändå så att disskutera C&R å slaktarbilder med honom är som att prata med en vägg. Strunta i han å var glada över att han bor långt norrut istället..

/Västragötalands boende C&R anhängare
        "Att få sitta i solen en vindstilla sommar eller vår morgon, med feederspön eller karpspön brevid sig, fågelkvitter i bakgrunden och nyligen nerslemmad avkrokningsmatta. Fiske blir inte mycket bättre än så!"

www.asff.nu
        www.vastsvenskan.se

Kommentera

Tycker det låter vettigt. Kan vi inte bara göra så att vi skiter i att komentera hans bilder å bara rapportera de som stötande slaktarbilder med undertitlar som ÄR skapade för att provocera, så slipper vi den här debatten och han får ingen uppmärksamhet mer. Han kommer ju uppenbarligen inte ändra på sitt fiske ändå så att disskutera C&R å slaktarbilder med honom är som att prata med en vägg. Strunta i han å var glada över att han bor långt norrut istället..

kan hålla med om att det känns som att prata med en vägg jag med ibland så det är rätt ömsesidigt,sen vadå vara glad för att jag bor i norr? är det fisket du tänker på eller?

Kommentera

• Ursprungligen postat av Rödingen Visa inlägg
            är man det minsta intresserad av det så finns det ett fotoalbum man kan titta i
            Det är helt uppenbart för mig nu att du har inte en susning om vad det är vi försöker förklara för dig,så jag för min del lägger ner.
            Anledningen till att jag började,var i hopp om att du kanske skulle förstå.
            Men är man motvals kärring,och vill hålla på sitt.Bara för att de ska vara så,ja då finns det såklart inte någon anledning.En normalt funtad och vuxen person hade reagerat,efter en massa kritiska inlägg,med "oj,dom var visst kanske inte så uppskattade..jaja då tar jag väl bort dom då"

Istället så reagerar du med att "de skiter minsann jag i,det är dom som är dumma i skallen dom fattar ju inget,ska minsann lägga in några till"

Samtidigt vill jag ju göra klart att mordhot o liknande är värre än bilderna,så dom har jag än mindre sympati för.Men kritik skall man tåla och kunna ta åt sig!

Kommentera

• OK bilder i albumet?

Så Ni menar att skulle jag ta kort på dina/era abborrfångster under KM och DM, så har de inget i fotoalbumet att göra?
              100 Kg med nackade abborrbäbisar gör sig inte i albumet?

STM tävlingarnas rader med bonkade laxboxar kanske inte heller gör sig i albumet?

Mitt strömmingfiske en gång per år med en 10 liters hink gör sig inte heller i albumet?

Ismetemörtarna 40-50 st per gång har ingen rätt att platsa i albumet trots en avgörande del i dagens resultat, jämför med alla tråkiga jörkbeten?

Men den returnerade, välfotograferade, dokumenterade gäddan kommer in på topplistan direkt via MMS? Skit samma med kvaliten på kortet.

MVH Scanner

Kommentera

okej jag sa att det inte stog nånstans att sidan var för bara sportfiskare.
                men tydligen är det en sidan för sitta å gnälla och grina på forum.

exakt vad jag tycker att man ska göra med bilder man inte tycker hör hemma här.
                men några är ju både sportfiskare och mensk*****gar här så det blir ju ganska svårt att bestämma nått som dom inte tycker passar dom..

Kommentera

• Samtidigt vill jag ju göra klart att mordhot o liknande är värre än bilderna,så dom har jag än mindre sympati för.Men kritik skall man tåla och kunna ta åt sig!

skulle vara en quote på ruskis senaste inlägg

Kommentera

Strunta i han å var glada över att han bor långt norrut istället..
                    ..och inte fiskar Karp eller Ål! (förhoppningsvis)

www.asff.nu
                    www.vastsvenskan.se

Kommentera

• Ursprungligen postat av FreddyK Visa inlägg
                      okej jag sa att det inte stog nånstans att sidan var för bara sportfiskare.
                      men tydligen är det en sidan för sitta å gnälla och grina på forum.

exakt vad jag tycker att man ska göra med bilder man inte tycker hör hemma här.
                      men några är ju både sportfiskare och mensk*****gar här så det blir ju ganska svårt att bestämma nått som dom inte tycker passar dom..
                      Hehe, snacka om kasta sten i glashus inom samma inlägg!
                      Förtydligande:
                      "men tydligen är det en sidan för sitta å gnälla och grina på forum"

sånna gnällisar gillar du inte!

"men några är ju både sportfiskare och mensk*****gar här så det blir ju ganska svårt att bestämma nått som dom inte tycker passar dom"

men är inne å gnäller själv på ett forum är du!

www.asff.nu
                      www.vastsvenskan.se

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
                      78 svar
                      27 479 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Sir Fish-a-lot  
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      12 svar
                      1 457 visningar
                      0 gillar