Inga personangrepp tack ! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Inga personangrepp tack !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Det här skulle kunna bli ett riktigt infekterat 'flamewar' om någon kommenterade en bild på en C&R'ad fisk med typ: 'Hur kunde du släppa tillbaka en så fin matfisk...' + valfritt personangrepp.

Förhoppningsvis har ingen gjort det.
    Smaken är som baken...

Kommentera

• Rödingen finns det verkligen ICA där du bor? Jag gillar också att provocera och det är många gånger kul. Men om man vet om att man gör det får man också ta att folk blir lacka på en. (OBS lacka, kan översättas med arg eller liknande ord, men används allmänt i storstadsregioner) Om man då vet om att folk blir det, så provocerar man ju även om man säger att man inte har det som ändamål. Man får helt enkelt ta lite skit utan att bry sig. Sen är ju du helt klart en tidresa, där husbehovsgenen lever starkt. Men så är det ju i vissa trakter, det är ju inte många decenium sedan som det fortfarande fanns kojboende trappers i dina krokar, på gott och ont. Fast numer kan ju även trappers läsa och skriva om än inte tolka innehållet ibland. Men slakta på du, mig gör det inget och dina bilder skapar ett viss underhållningsvärde även om det inte är din avsikt och inte som du tror.

Kommentera

• Jag vill också göra ett inlägg - om än meningslöst - i denna underbara tråd.

Heja på!
        /Magic

Kommentera

• På 80-talet nær jag gick i skolan var det en cool grej att stræcka fram en hand framfør någons ansikte i avsikt att støra. Man kunde sæga något som typ: luften ær fri....

Jag ser ett samband hær. Vissa fruktansvært barnsliga individer tycker om att væcka kænslor. Barnsligt ja absolut, men tyværr så ær nog det bæsta vi kan gøra att bara ignorera dessa bilder. De ær inte værda någon som helst uppmærksamhet!

Snælla lægg ner nu!!!
          <*)))>< <*)))>< <*)))><
          Sitt inte där och slöa, ut och fiska!!!

Kommentera

• Ursprungligen postat av KG? Visa inlägg
            Då ska jag förklara lite extra så du hänger med. Flera av personangreppen kommer under såna bilder som lagts ut för att provocera. Är du med på sambandet?
            Om det inte las ut bilder för att reta upp folk så skulle dom antagligen inte sjunka ner till personangreppsnivån.

Vill du så kan jag försöka rita en bild i paint med lite pilar för att förklara sammanhangen...
            jag vet inte hur jag ska få dig att förstå att jag inte lagt ut bilderna för att provocera, det är ju ni som klagar som nämner det så,som jag sagt innan det ligger i betraktarens öga,sen om du vill värka så märkvärdig sätt dig och rita en bild i paint med pilar, skrev innan att jag tycker det du skriver liknar inget för du menar det ju ändå inte.
            Hellre fiskbonkare än hycklande djurplågare

Kommentera

• Ett meningslöst inlägg till.

Salmo32 verkar ju stå med båda fötterna på jorden,hissen verkar gå ända upp som man brukar säga.
              Nu menar jag ju inte att alla andra verkar vara tappade bakom en vagn,utan att Salmos inlägg var de mest vettiga.

Kommentera

• "Inte lönt att förklara nått för någon,för den kloke vet bäst och den dumme förstår inte"

Får hålla med om att tråden har spårat ut helt nu.Får faktist hålla med salmo32 i det du skriver.Men det ena utesluter inte det andra,anser fortfarande att vissa typer av bilder inte platsar på fiskesnack!

Kommentera

• Håller med ruskis! Vissa bilder platsar definivt inte på fiskesnack.

Och ja..klart man kan ta upp fisk om man vill. Jag har tagit upp en del små-gösar och antingen ätit själv eller gett bort. Förbaskat god fisk. Men att slå ihjäl hur många gäddor som helst bara för att mata hunden och dessutom ta kort på det är bara väldigt onödigt. Sätt upp bilden i vardags rummet eller vad som helst men här har den inget att göra! Och det spelar ingen roll hur många gånger man säger att man inte vill provocera med en sån bild. Målet är alldeles för uppenbart. Så länge man lägger upp sånna bilder får man ta den skiten man får. Punkt slut.

Får man lägga upp vilka bilder man vill så får man väl skriva vilka kommentarer man vill.
                  -=One Of The Best Yet=-

Kommentera

• Ursprungligen postat av Hasse-Halvljus Visa inlägg
                    Håller med ruskis! Vissa bilder platsar definivt inte på fiskesnack.

Och ja..klart man kan ta upp fisk om man vill. Jag har tagit upp en del små-gösar och antingen ätit själv eller gett bort. Förbaskat god fisk. Men att slå ihjäl hur många gäddor som helst bara för att mata hunden och dessutom ta kort på det är bara väldigt onödigt. Sätt upp bilden i vardags rummet eller vad som helst men här har den inget att göra! Och det spelar ingen roll hur många gånger man säger att man inte vill provocera med en sån bild. Målet är alldeles för uppenbart. Så länge man lägger upp sånna bilder får man ta den skiten man får. Punkt slut.

Får man lägga upp vilka bilder man vill så får man väl skriva vilka kommentarer man vill.

klart man får skriva vilka kommentare man vill. du kan ju alltid skriva vilken kass bild. eller denna bilden hör inte hemma här mm. sen kan du ju alltid maila en moderator och be dom plocka bort den. men du kan ju inte använda dig av personangrepp i komentarerna.

Kommentera

• Ursprungligen postat av FreddyK Visa inlägg
                      klart man får skriva vilka kommentare man vill. du kan ju alltid skriva vilken kass bild. eller denna bilden hör inte hemma här mm. sen kan du ju alltid maila en moderator och be dom plocka bort den. men du kan ju inte använda dig av personangrepp i komentarerna.

det ska man inte men jag förstår alla som gjort det. är man med i leken får man leken tåla. dom där bilderna är personangrepp på alla som inte slår ihjäl allt man får upp. lägg upp sånna bilder o gör folk förbannade eller visa lite respekt för oss sportfiskare o sluta med sånt onödigt skit.
                      -=One Of The Best Yet=-

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      12 svar
                      1 453 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup

Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
                      14 svar
                      1 184 visningar