Rapportera hemside-buggar här - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Rapportera hemside-buggar här

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av andy-l Visa inlägg
    Vilken skärmupplösning kör du? Har märkt att om browserfönstret är för litet så lägger sig dom 2 bannrarna uppe i högra hörnet på höjden, istället för brevid varandra som dom ska vara. då försvinner menyn...

Fråga inte mej! Men det krånglar inte nu längre..

Kommentera

Bergman, en ny ledtråd, kanske: Kunde posta ett nytt inlägg i "Övrigt" ("Hjälp")
      Där kan du se att jag lyckades för första gången? Hur, ja jag har kommit fram til att om överskriften ("Title") blir över 7 eller 8 tecken så går det inte att posta den nya tråden. Skumt va?

Har det kanske ett sammanhang med det du har upptäckt:
      Bergman:
      Det här var jäkligt skumt alltså ... jag får liknande problem när jag ex ska döpa om rubriken på en tråd så nåt verkar vara galet. Frågan är bara vad. Jag optimerade om hela databasen igår kväll men inte tusan hjälpte det. Får luska vidare ikväll
      mvh Flodström
      Mvh Flodström
      Flyfishing for salmon

Kommentera

Har försökt starta en ny tråd under KÖPES vid några tillfällen på slutet och det går bra att skriva in texten (har inga bilder med) men när jag ska publicerra tråden så pajar det ur och jag får meddelandet "sidan kan inte hittas" och så är det jag skrev borta

Kör med IE6.0

Att skriva inlägg i befintliga trådar funkar ju bra, men starta nya vill sig inte.

Kommentera

Ursprungligen postat av Rospigg Visa inlägg
          Har försökt starta en ny tråd under KÖPES vid några tillfällen på slutet och det går bra att skriva in texten (har inga bilder med) men när jag ska publicerra tråden så pajar det ur och jag får meddelandet "sidan kan inte hittas" och så är det jag skrev borta

Kör med IE6.0

Att skriva inlägg i befintliga trådar funkar ju bra, men starta nya vill sig inte.
          Hej Rospigg.
          Testa om du får det samma felet som jag: starta med en ny tråd men se till att överskriften, ("Title") inte blir på fler tecken än ca 6-8 st. Se om du då kan publicera din nya tråd (du kan redigera efteråt men inte titeln tror jag, för det har inte jag lyckats med)
          Du kör med Windows ser jag, och jag kör med Apple. Vet inte om det kan ha någon betydning i sammanhanget?
          Flodström
          Mvh Flodström
          Flyfishing for salmon

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodström Visa inlägg
            Hej Rospigg.
            Testa om du får det samma felet som jag: starta med en ny tråd men se till att överskriften, ("Title") inte blir på fler tecken än ca 6-8 st. Se om du då kan publicera din nya tråd (du kan redigera efteråt men inte titeln tror jag, för det har inte jag lyckats med)
            Du kör med Windows ser jag, och jag kör med Apple. Vet inte om det kan ha någon betydning i sammanhanget?
            Flodström
            OK ska testa det få se om problemet försvinner, tack för tips

Kommentera

Jag har problem i FireFox 2 med att jag kan se att nya inlägg kommit till sedan jag senast besökte tråden, men då jag klickar på tråden finns inte inlägget där? Refresh verkar inte göra någon skillnad heller. (Dock verkar det fungera i IE 7.) Jag använder FF som standardwebbläsare, så det är lite störande...

Tillägg: Tråden "vilken låt lyssnar du på" visar inga inlägg, inte ens någon formatering av sidan. Detta i FireFox. När man klickar på trådlänken visas bara en tom sida med texten "done" längst ned.
              Senast ändrad av Captain_Lovestar; 2007-02-10, 15:14.
              www.hellfish.se

Kommentera

Ursprungligen postat av Captain_Lovestar Visa inlägg
                Tillägg: Tråden "vilken låt lyssnar du på" visar inga inlägg, inte ens någon formatering av sidan. Detta i FireFox. När man klickar på trådlänken visas bara en tom sida med texten "done" längst ned.
                Det här är et mycket snarlikt fel som jag har. Det är nämligen just det som händer när jag försöker att starta en ny tråd. När jag klickar på "Submit" sker det: en tom sida kommer upp och som bara säger "Done" längst ner?

Kan backa tillbaka til det jag skrev men den går som sagt inte att publicera......

Det samma sker om jag använder mig av Apple-browsern "Safari": blank sida som säger "Done"
                Mvh Flodström
                Flyfishing for salmon

Kommentera

Jag kan inte logga in på förstasidan. Det kmr upp det vanliga meddelandet "Thank you for logging in, dns. Click here if your browser does not automatically redirect you" men jag loggas inte in utan måste logga in via forumet. Inte för att det är särskillt jobbigt men tänkte bara meddela.

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodström Visa inlägg
                    Hej Rospigg.
                    Flodström
                    Jepp nu funkade det att publicera när jag bara hade 7 tecken i titeln

Kommentera

Ansvariga för Fiskesnack, se här:

Ursprungligen postat av Rospigg Visa inlägg
                      Jepp nu funkade det att publicera när jag bara hade 7 tecken i titeln
                      Hej Rospigg, Det var intressant svar du gav nu: Då är det inte i Apple-systemet felet ligger, det har du just nu bekräftat med din Windows-PC. Då måste felet ligga i själva softwaren til Fiskesnack.se før jag tror inte att Firefox plötsligt har slutat att fungera för så många medlemmar som det nu är snack om.

Detta ökar presset på de som är ansvariga för fiskesnacks funktioner för att reda ut det här/ komma till bottnen av problemen. Jag f.ex. Har inter kunnat posta en enaste ny tråd sen uppgraderingen var färdig (kallas det värkligen för uppgradering när man plötsligt inte kan posta nya trådar) om den varit längre än 7-8 tecken (tror jag eller är det antal ord, bara ett?). Sätt fart med felsökningen nu, vi brinner av att starta många nya trådar i diskussionsforummen. mvh Flodström
                      Mvh Flodström
                      Flyfishing for salmon

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      12 svar
                      1 453 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup

Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
                      14 svar
                      1 184 visningar