Varför blir bilder som man lägger till i inläggen ikoner i stället för tumbnails?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Rapportera hemside-buggar här
Collapse
X
-
-
eller hur...
Ursprungligen postat av _StoraLe_ Visa inläggmenyn start, forum och blablabla finns inte!
Kommentera
-
Hmm, det verkar som en del personer upplever problem som jag själv inte kan återskapa men jag ska ta tag i dessa fel om någon dag. Har sett rapporter på vBulletins hemsida om att en del andra har liknande roblem så det kan nog bero på buggar i den nya forumsversionen.
Har haft så sjukt mycket att göra senaste dagaarna så jag har inte hunnit göra så mycket med Fiskesnack tyvärr. Jobb & hem tar mycket tid just nu.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Ursprungligen postat av El_Kebabo Visa inläggjag försöker göra en ny tråd i betestillverkningskategorin men det funkar inte kör med firefox..
jag som skulle göra reklam för mina beten som jag säljer
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Everflow Visa inlägghar samma problem!... fast med säljes kategorin...
jag som skulle göra reklam för mina beten som jag säljerC&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Everflow Visa inlägghar samma problem!... fast med säljes kategorin...
jag som skulle göra reklam för mina beten som jag säljerC&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Kommentera
-
Kan inte skapa ny tråd?
Hej
Efter Er uppgradering fungerar det inte att skapa nya trådar för mig. Som ni ser är det inte några problem med att posta inlägg i befintliga trådar. Men att posta/starta en ny tråd funkar inte för mig. Problemet med det här startade efter Er uppgradering av Fiskesnack. Jag har startat nya trådar tidigare, då fungerade det klanderfritt. Ser Här att andra har samma problem som mig:
El_Kebabo jag försöker göra en ny tråd i betestillverkningskategorin men det funkar inte kör med firefox..
OBS felet startade efter er uppgradering!!??
Bergman: Har haft så sjukt mycket att göra senaste dagaarna så jag har inte hunnit göra så mycket med Fiskesnack tyvärr. Jobb & hem tar mycket tid just nu.Senast ändrad av Flodström; 2007-02-07, 01:21.Mvh Flodström
Flyfishing for salmon
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Bergman Visa inläggFörsöker ni lägga upp trådar med eller utan bilder i ?Mvh Flodström
Flyfishing for salmon
Kommentera
-
Vilken skärmupplösning kör du? Har märkt att om browserfönstret är för litet så lägger sig dom 2 bannrarna uppe i högra hörnet på höjden, istället för brevid varandra som dom ska vara. då försvinner menyn...
Ursprungligen postat av _StoraLe_ Visa inläggmenyn start, forum och blablabla finns inte!
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
|
78 svar
27 392 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg Idag, 00:51 | ||
Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31