Rapportera hemside-buggar här - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Rapportera hemside-buggar här

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Flodström Visa inlägg
    Hej Rospigg, Det var intressant svar du gav nu: Då är det inte i Apple-systemet felet ligger, det har du just nu bekräftat med din Windows-PC. Då måste felet ligga i själva softwaren til Fiskesnack.se før jag tror inte att Firefox plötsligt har slutat att fungera för så många medlemmar som det nu är snack om.

Detta ökar presset på de som är ansvariga för fiskesnacks funktioner för att reda ut det här/ komma till bottnen av problemen. Jag f.ex. Har inter kunnat posta en enaste ny tråd sen uppgraderingen var färdig (kallas det värkligen för uppgradering när man plötsligt inte kan posta nya trådar) om den varit längre än 7-8 tecken (tror jag eller är det antal ord, bara ett?). Sätt fart med felsökningen nu, vi brinner av att starta många nya trådar i diskussionsforummen. mvh Flodström
    Jo det låter ju osannolikt att FF skulle paja på massa olika datorer samtidigt, men mitt funkade som sagt jag skrev titeln i 2 ord spön mm så det är ju inte troligt att antalet ord gör något då.

Ska väl säga att jag sedan förra försöket att posta även har uppgraderat till IE7 om nu det kan ha gjort någon förändring.

Kommentera

Ursprungligen postat av Rospigg Visa inlägg
      Jo det låter ju osannolikt att FF skulle paja på massa olika datorer samtidigt, men mitt funkade som sagt jag skrev titeln i 2 ord spön mm så det är ju inte troligt att antalet ord gör något då.

Ska väl säga att jag sedan förra försöket att posta även har uppgraderat till IE7 om nu det kan ha gjort någon förändring.
      Det stämmer kansje att ant. ord inte har någon betydelse.
      Ang. IE7 så har ju MS sen för många år sedan, slutat att uppgradera IE for PowerMacs och vi Apple-användare är hänvisade till Apples egen Browser, "Safari" men den är ett dåligt alternativ till IE. Därför använder många Apple användare Firefox i stället.
      Mvh Flodström
      Flyfishing for salmon

Kommentera

Hej på er allesammans,

"Sidan kan inte hittas"-problemen verkar hänga ihop med funktionen som visar liknande trådar längst ner i varje tråd. Jag har nu avaktiverat den så det vore kanon om ni kunde testa att göra nåt inlägg som ni tidigare haft problem med.

Jag har även verifierat problematiken med att ha långa rubriker och även detta verkar hänga ihop med "Similar threads"-funktionen. Det vore mao kanon om ni kunde verifiera det också.

För mig fungerar det nu iallafall. Får rapportera in problematiken till vBulletin om det löser sig för alla iom detta.
        C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
        Svar på vanliga frågor hittar ni Här
        Fiskesnacks regler hittar ni Här
        Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Ursprungligen postat av Bergman Visa inlägg
          Jag har även verifierat problematiken med att ha långa rubriker och även detta verkar hänga ihop med "Similar threads"-funktionen. Det vore mao kanon om ni kunde verifiera det också.
          Hej Bergman. Postade nyligen en ny tråd med lång titel i "Havsfiske" i underrubriken "Utrustning". Gick fint. Om alla forum fungerar på samma sätt vet jag inte just nu, men får testa det efter vart (måste komma på nått vettigt nu om nya trådar blir publiserade)

Det skall inte vara lätt tydligen, men: Grattis Bergman med detektivarbetet
          Mvh Flodström
          Flyfishing for salmon

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodström Visa inlägg
            Hej Bergman. Postade nyligen en ny tråd med lång titel i "Havsfiske" i underrubriken "Utrustning". Gick fint. Om alla forum fungerar på samma sätt vet jag inte just nu, men får testa det efter vart (måste komma på nått vettigt nu om nya trådar blir publiserade)

Det skall inte vara lätt tydligen, men: Grattis Bergman med detektivarbetet
            Kanon, då låter det ju lite hoppfullt iallafall. Det vore kanon om fler som haft problem kunde testa också.

Det kan även hänga ihop med följande http://www.vbulletin.com/forum/showthread.php?t=167121 men har inte kunnat verifiera om det är installerat på servern eller ej.
            C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
            Svar på vanliga frågor hittar ni Här
            Fiskesnacks regler hittar ni Här
            Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Kanon, då låter det ju lite hoppfullt iallafall. Det vore kanon om fler som haft problem kunde testa också.

Det kan även hänga ihop med följande http://www.vbulletin.com/forum/showthread.php?t=167121 men har inte kunnat verifiera om det är installerat på servern eller ej.
              Kollade på den linken. Problem som f.ex. blanka sidor är just det problemet jag/vi har haft, men det måste inte vara samma fel som nämnes i linken.
              Vi kör vidare så får vi se mvh Flodström
              Mvh Flodström
              Flyfishing for salmon

Kommentera

Jag har märkt en irriterande sak, när jag har svarat på en tråd så är den borta från "http://www.fiskesnack.com/forum/search.php?do=getnew"
                Och det är denna länk jag använder för uppdateringar typ.

Förr lade sig en tråd jag skrivit i högst upp.. Nu försvinner den?!
                Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
                &

Fiskesnacks AbborrFemma 2020
                ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
                Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

-Okänd

Kommentera

varför svarar inte du bergman eller nikita på mitt pm?

Kommentera

Hej på er allesammans,

"Sidan kan inte hittas"-problemen verkar hänga ihop med funktionen som visar liknande trådar längst ner i varje tråd. Jag har nu avaktiverat den så det vore kanon om ni kunde testa att göra nåt inlägg som ni tidigare haft problem med.

För mig fungerar det nu iallafall. Får rapportera in problematiken till vBulletin om det löser sig för alla iom detta.
                    Startade just en ny tråd med en lång och flerdelad titel och det gick problemfritt så det verkar som Du löst gåtan och fixat buggen

Bugar och tackar

Kommentera

Ursprungligen postat av Kimbow Visa inlägg
                      Jag har märkt en irriterande sak, när jag har svarat på en tråd så är den borta från "http://www.fiskesnack.com/forum/search.php?do=getnew"
                      Och det är denna länk jag använder för uppdateringar typ.

Förr lade sig en tråd jag skrivit i högst upp.. Nu försvinner den?!
                      Som sagt... Samma problem än.. Kan du kolla på detta?
                      Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
                      &

Fiskesnacks AbborrFemma 2020
                      ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
                      Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

-Okänd

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      12 svar
                      1 453 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup

Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
                      14 svar
                      1 184 visningar