Jag tycker att typsnittet på de senaste forumsinläggen på förstasidan är annorlunda? Ej fet? Kanske ingen bugg, men de de kändes ej lika självklart som länkar....
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Rapportera hemside-buggar här
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av _StoraLe_ Visa inläggprissökningen funkar inte! annars vet ja inte om de är nån skilldnad! Sen så kan ju fråga sig vad Ringaby dillar om för utseende förändringar?
Ursprungligen postat av Kolnej Visa inläggNån mer än jag som har problem med att logga in med Firefox?
Har samma problem på tre olika datorer, kör både FF1.5 och FF2...
Jag måste cleara alla kakor varje gång, sen går det bra att logga in.
Ursprungligen postat av Holm Visa inläggJag tycker att typsnittet på de senaste forumsinläggen på förstasidan är annorlunda? Ej fet? Kanske ingen bugg, men de de kändes ej lika självklart som länkar....C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Viesker Visa inläggUnder avataren fanns det väl en länk typ "Bergmans fångster" förut?
Nu står det bara "Sponsor:"
Ursprungligen postat av pike junior/jimpA Visa inläggjag kan inte logga in på Jimmiee .
de är något riktigt skummt....
bergman skicka ett pm till den här ...
Ursprungligen postat av FRB Visa inläggNär jag trycker på "Go to last post" på förstasidans "senaste forumsinläggen" hamnar jag ändå i början av tråden.
Ursprungligen postat av CalleX Visa inläggDet är numera "Senaste offtopic trådarna" på framsidan istället för senaste inläggen. Jag kan förstå det när det gäller annonserna men det är rätt segt att inte kunna hänga med i en tråd på samma sätt som tidigare...C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Bergman Visa inläggHmm, är inte riktigt med på vad du menar. Kan du utveckla lite ?
Listorna på första sidan - en för forumet, en för annonser och en för off-topic. Forumet listar de senaste inläggen (och det gjorde off-topic listan innan också väl?), annonslistan och off-topic listan visar senaste trådarna så att det inte syns om det är något nytt inlägg i en gammal tråd - annonserna förstår jag så att man inte ska bumpa sin annons stup i kvarten men det är goare att kunna se senaste inläggen i off-topic listan precis som i forum listan.
Jag kan ha missförstått något här eftersom jag bara råkade "upptäcka" det på grund av ett missförstånd från min sida...
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
|
77 svar
27 263 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg Idag, 13:25 | ||
Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31