min vikt i fotoalbumet? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

min vikt i fotoalbumet?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• min vikt i fotoalbumet?

Jag har kommit fram till att många gånger jag bara skippar att kolla fotoalbumet för att det är så väldigt många gånger det bara är helt sjukt tråkiga bilder med fiskar som är väldigt små. Ex abborre 0,4kg harr 0,6kg, bilder på Buster jerks i en ny färg, min draglåda. Raddan kan göras lång. Skulle det inte vara bättre om man hade min vikter på fiskarna som läggs upp så det blir fler bra bilder per flik. Mer kommentarer på bilder för att fler ser dom.

Se detta som bara en tanke och inget påhopp.

Skit fiske //Keff
    Senast ändrad av këff; 2006-09-05, 17:10.
    Se till att alltid ha en kortare person som vadar före dig.

Om en gädda på 3kilo är stor för mig, skall jag inte få visa den då?
    Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
    &

Fiskesnacks AbborrFemma 2020
    ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
    Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

-Okänd

Kommentera

en gädda på tre kilo tror jag inte intresserar så väldigt många. kanske om den är deffekt är det något att lägga upp. annars är det en bild som jag tycker går bort.

Kommentera

Ursprungligen postat av këff
        Jag har kommit fram till att man många gånger jag bara skippar att kolla fotoalbumet för att det är så väldigt många gånger det bara är helt sjukt tråkiga bilder med fiskar som är väldigt små. Ex abborre 0,4kg harr 0,6kg, bilder på Buster jerks i en ny färg, min draglåda. Raddan kan göras lång. Skulle det inte vara bättre om man hade min vikter på fiskarna som läggs upp så det blir fler bra bilder per flik. Mer kommentarer på bilder för att fler ser dom.

Se detta som bara en tanke och inget påhopp.

Skit fiske //Keff
        Tror lösningen skulle vara att admins rensade bort de sämsta BILDERNA. Inte de "minsta" fiskarna. En bild på en 5hgs abborre kan vara betydligt roligare att se än en kass sunkig c&k bild på en 2kgs
        sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av këff
          en gädda på tre kilo tror jag inte intresserar så väldigt många. kanske om den är deffekt är det något att lägga upp. annars är det en bild som jag tycker går bort.
          Den intresserar mig! Låt folk visa det dom gillar.. Skall vi inte få lägga upp flugfiske bilder då heller? Det ju störttråkigt med flugfiske..

Nej skämt o sido.. kolla inte på dom tråkiga bilderna då om du inte vill.
          Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
          &

Fiskesnacks AbborrFemma 2020
          ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
          Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

-Okänd

Kommentera

Men om du tycker att en gädda på 3k ska bort så kan du ju ta bort dina bilder där du står o posar med hunden som har väldigt mycket med fiske o göra? O sen en fisk i ett akavirum o den bilden e förövrigt kass. O du säger folk lägger upp på sina bustrar, du lägger upp på en hink med bete vad är skillnaden? Granska digsjälv först innan du granskar andra och låt folk lägga upp sina bilder!

Kommentera

Om någon är stolt över sin gädda på två kilo tycker jag absolut att han ska få lägga ut den och få gratulationer. Ärligt talat tycker jag att det är kul att se fångster och fiskare i alla storlekar och åldrar.

Kommentera

hmm kan det vara så att jag träffade din onda tå vibrax? jag kan hålla med om att några av mina bilder inte klarar av förslaget jag föreslår. kan det bero på att det inte finns några regler? dock ska man minnas att på 1,5 år har antalet bild per dag exploderat. bilden på hunden och jag är 10000gr bättre än en bild på en snipa eller en buster jerk.

(tycker jag iaf)

Kommentera

hehe då kan vi ju ta ett kik i ditt fotoalbum och se din hund och dina karp boilis osv inte för jag bryr mig men du gör exakt samma sak som du säger att man inte ska göra :P

/patrik

Kommentera

Jag tycker man ska kunna lägga upp bilder på allt, men om man har haft en bra fiskedag med mycke fisk så kanske man ska göra ett kollage eller inte lägga upp alla bilder på alla fiskar samtidigt.

OT: Keff, mitt PB på Harr är 0.5kg och den tyckte jag var stor. Hur stor Harr har du fått?
                    Ola

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                    12 svar
                    1 445 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Xerup
                    av Xerup

Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
                    14 svar
                    1 182 visningar