Går det att stoppa den spam som börjar smyga sig in på forumet i vissa trådar??
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fråga till admins och moderatorer...
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av FlodebananLär dröja inann det hindrar en spaem-bot.Senast ändrad av Skanstull; 2006-07-25, 23:23.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av SkanstullKan du ge några länkar till poster där en s.k. spam-bot varit framme? Jag visste inte att 'spam-bots' var ett problem i detta forum. Var det verkligen den typen av spam som Henrik åsyftade?
Kommentera
-
Jag har sett och raderat sådan reklam vid kanske 4-5 tillfällen och jag uppmanar alla till att omgående rapportera in dessa skräpinlägg till en moderator. Dels för att radera själva inlägget och dels för att banna användaren asap. Iofs gör dom sällan mer än ett inlägg men man vet ju aldrig. Sedan vet man ju inte vad dom postar länkar till heller ... i värsta fall kan det ju vara nåt som inte är så bra för era datorer.
Hur man får bukt med dom helt och hållet vet jag inte men en idé kan ju vara att slå på funktionen som Skanstull nämner. Det kan vara så att den senaste forumversionen som vi ännu inte implementerat har någon form av bättre skydd mot detta.
Kan titta lite på det senare när det finns lite tid över. Just nu går nästan all min Fiskesnack-tid till en ny het funktion till hemsidan. Hoppas ni blir nöjda med den när den väl kommer.
1. Klicka ej på det som det spammas om
2. Rapportera till en moderator/admin
3. Moderatorn rensarC&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Ursprungligen postat av henriknoLåter intressant!C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
|
12 svar
1 454 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Xerup