Ursprungligen postat av Fiskefuralles
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
KanalGratis tjuvfiske – Vad hände med tråden?
Collapse
X
-
Läste genom det KG hade skrivit, varför lägger de inte ut screenshot på bevisen att de har fiskekorten? Är ju deras bevis att de inte gjort fel men de beskyller flera andra istället för att göra något så enkelt att börja med att visa att det blev fel från första början. Nu beskyller de flera konspirationsteorier men inget som faktiskt visar de har fiskekort. Och jag har svårt att se att polisen inte började första frågan med att det finns misstanke om tjuvfiske och redan där då visar nog de flesta fiskekortet så är frågan över om man nu har rent mjöl i påsen.
- Gillar 1
Kommentera
-
Ursprungligen postat av brollann Visa inläggLäste genom det KG hade skrivit, varför lägger de inte ut screenshot på bevisen att de har fiskekorten? Är ju deras bevis att de inte gjort fel men de beskyller flera andra istället för att göra något så enkelt att börja med att visa att det blev fel från första början. Nu beskyller de flera konspirationsteorier men inget som faktiskt visar de har fiskekort. Och jag har svårt att se att polisen inte började första frågan med att det finns misstanke om tjuvfiske och redan där då visar nog de flesta fiskekortet så är frågan över om man nu har rent mjöl i påsen.
- Gillar 1
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Villespinn91 Visa inlägg
Men vad vinner de på att beskylla andra? Absolut ingenting. Har de fiskekort så visar de för polisen/åklagare. Men allmänheten har ju redan bestämt sig att de är skyldiga fast de kanske inte är det?
Kommentera
-
Jag har ibland irriterat mig på kanalgratis-killarna eftersom jag ansett att de uppfört sig barnsligt.
När jag läser den här tråden, och särskilt vad vissa personer skriver, får jag lust att spendera betydande summa på kanalgratis.se redan ikväll.
- Gillar 6
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Ziggystardust Visa inläggI brottsmål ligger hela bevisbördan hos åklagaren. Den tilltalade betraktas som oskyldig tills motsatsen bevisats. Här på fiskesnack gäller inte detta då några personer utsett sig själva till domare jury och bödel.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Villespinn91 Visa inlägg
även på facebook är det så
- Gillar 1
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
|
77 svar
27 282 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg Idag, 13:25 | ||
Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31