KanalGratis tjuvfiske – Vad hände med tråden? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

KanalGratis tjuvfiske – Vad hände med tråden?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Fast om de säger att de har bevisat att de har fiskekort när de blivit anklagade? Varför ljuga om en sådan sak? Hade de ej haft fiskekort så hade väl inte åtalet lagts ned?

Kommentera

Ursprungligen postat av Villespinn91 Visa inlägg
      Fast om de säger att de har bevisat att de har fiskekort när de blivit anklagade? Varför ljuga om en sådan sak? Hade de ej haft fiskekort så hade väl inte åtalet lagts ned?
      Åtalet hade säkert lagts ner ändå, problemet som jag ser det är att dom Inte visar sina fiskekort när folk anklagar dom för tjuvfiske. Personligen tror inte jag på att dom hade fiskekort, dom hade till 100% inget fiskekort på Åland fast att dom säger det. Tror inte det säljs fiskekort till Fredat vatten.....

Jag kommer Alltid tycka att KG är ett Humbugföretag med en massa skojare anställda, företaget har ju expanderat på stulna ide'r. Varje fall till minst 50%

Men det är vad jag tycker, Och Ja, jag skulle inte skriva mer om Skojarna.......

Drar lite silvertejp över munnen...........
      Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
      Flugfiske är en Livs-stil
      2016 har jag blivit Multifrälst

Kommentera

Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg

Åtalet hade säkert lagts ner ändå, problemet som jag ser det är att dom Inte visar sina fiskekort när folk anklagar dom för tjuvfiske. Personligen tror inte jag på att dom hade fiskekort, dom hade till 100% inget fiskekort på Åland fast att dom säger det. Tror inte det säljs fiskekort till Fredat vatten.....

Jag kommer Alltid tycka att KG är ett Humbugföretag med en massa skojare anställda, företaget har ju expanderat på stulna ide'r. Varje fall till minst 50%

Men det är vad jag tycker, Och Ja, jag skulle inte skriva mer om Skojarna.......

Drar lite silvertejp över munnen...........
        Vad du tror är ju egentligen skitsamma eftersom varken du eller jag är något facit. Varför skulle de hitta på en story? Vem säger att deras story är en lögn? De har garanterat visat fiskekorten för de som har undersökt det s.k brottet. Varför ska de visa folket fiskekorten för? Har inte sett bevis på att de just har tjuvfiskat heller.

Kommentera

Jag läste igenom deras uttalande. Och vad gäller ifiske, fisheco, sportfiskare och andra som man vill svartmåla så uttalar jag mig inte för jag inte har någon kunskap i detta.

Men när det kommer till deras förståelse för vårt rättsväsende och hur polisen arbetar med en utredning så visar dom på sin okunskap.

En anmälan kan göras långt efter brott misstänks begåtts
          Polisen hör alltid misstänka sist i utredningen
          Om polisens lagda resurser, som man uttrycker sig, så vet man inte heller om att polis utreder ett ärende för att komma fram till om man ska gå vidare med ärendet eller ej.
          Där är Så många fler dumheter i detta så att jag har har svårt att se deras kunskap som något bättre än tveksam gällande tidigare nämnda företag och organisationer.

Sen är det djärvt att komma med dessa påstående och "granskningar" när man redan kastat bäver i trähus med tidigare olovliga fisken om dessa uppgifter stämmer...........
          Jag är heller inget fan av offerkoftan som verkar sitta och värma gott nu i vinterkylan....
          Senast ändrad av Mijni; Idag, 14:28.

Kommentera

Ursprungligen postat av Mijni Visa inlägg
            Jag läste igenom deras uttalande. Och vad gäller ifiske, fisheco, sportfiskare och andra som man vill svartmåla så uttalar jag mig inte för jag inte har någon kunskap i detta.

Men när det kommer till deras förståelse för vårt rättsväsende och hur polisen arbetar med en utredning så visar dom att deras okunskap.

En anmälan kan göras långt efter brott misstänks begåtts
            Polisen hör alltid misstänka sist i utredningen
            Om polisens lagda resurser, som man uttrycker sig, så vet man inte heller om att polis utreder ett ärende för att komma fram till om man ska gå vidare med ärendet eller ej.
            Där är Så många fler dumheter i detta så att jag har har svårt att se deras kunskap som något bättre än tveksam gällande tidigare nämnda företag och organisationer.

Sen är det djärvt att komma med dessa påstående och "granskningar" när man redan kastat bäver i trähus med tidigare olovliga fisken om dessa uppgifter stämmer...........
            Jag är heller inget fan av offerkoftan som verkar sitta och värma gott nu i vinterkylan....
            två läger som skyller på varandra. Fisheco går sportfiskarnas ärende. Sanningen kommer komma fram . Men att KanalGratis har gjort någon/några förbannade från tidigare det är ju solklart. Men känns ju skevt att ljuga på en story och skylla på andra parter bara sådär.

Kommentera

två läger som skyller på varandra. Fisheco går sportfiskarnas ärende. Sanningen kommer komma fram . Men att KanalGratis har gjort någon/några förbannade från tidigare det är ju solklart. Men känns ju skevt att ljuga på en story och skylla på andra parter bara sådär.
              Kan man blåsa Betesbyggare på stora belopp är man nog kapabel till vad som helst :-) "just saying"

Kommentera

Kan man blåsa Betesbyggare på stora belopp är man nog kapabel till vad som helst :-) "just saying"
                vaddå vilken betesbyggare har de lurat?
                Bara för man är kapabel till det så betyder det ej att de är skyldiga till tjuvfiske som de är anklagade för. Men spelar ingen roll vad de säger för du och andra har ju redan dömt de i förväg utan bevis . Oskyldig till motsatsen bevisas. Just saying

Kommentera

vaddå vilken betesbyggare har de lurat?
                  Bara för man är kapabel till det så betyder det ej att de är skyldiga till tjuvfiske som de är anklagade för. Men spelar ingen roll vad de säger för du och andra har ju redan dömt de i förväg utan bevis . Oskyldig till motsatsen bevisas. Just saying
                  Det är redan bevisat, varför tror du deras ägare håller sig utanför Sveriges gränser, det är knappast för Solens skull...... gör om, gör rätt.....
                  Verkar som du är kund och trogen följare på deras skitkanal......

Kommentera

Fast en sak tycker jag är intressant. Varför sa inte fiskekontrollanten direkt att de tjuvfiskade och konfiskerade utrustningen som brukligt är? Varför vänta?

Sen sa jag från början att detta är onödigt att ta polisens resurser till. Bättre att lägga den tiden på viktigare saker.

Kommentera

Det är redan bevisat, varför tror du deras ägare håller sig utanför Sveriges gränser, det är knappast för Solens skull...... gör om, gör rätt.....
                      Verkar som du är kund och trogen följare på deras skitkanal......
                      ser kanalen ja men använder ej deras prylar eller köper deras prylar. endast andra märkes prylar har hänt att jag köpt där pga slut överallt men finns där. Var är bevisen att de tjuvfiskade i jämtland? ja det är jäkligt konstigt att de har kunnat ge kvitton på fiskekort till polisen..

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
                      70 svar
                      26 806 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Villespinn91  
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      12 svar
                      1 457 visningar
                      0 gillar