Vi kan vänta tills dom fallit. Sen är rena personangrep inte okej.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
KanalGratis tjuvfiske – Vad hände med tråden?
Collapse
X
-
Givetvis skall man inte spekulera hej vilt eller gå till personangrepp.
Men undrade mest om nån satt inne på lite info att dela...Min fiskeblogg:
www.marcusfiske.blogspot.se
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Maackan Visa inläggUtveckla ditt svar
Klart att folk undrar när herrn har gått under jorden.sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Fiskefuralles Visa inläggRätt gediget material får man ju ändå tillstå, och mycket intressant läsning.
https://www.kanalgratis.se/sv/visvar...A7_4RvaKegwyAA
Men nu när utredningarna är nedlagda hade de världens chans att knäppa alla som anklagat dem på näsan. Det hade varit hur lätt som helst att lägga upp PDF-kortet man får från iFiske och maska alla personuppgifter utom fiskevårdsområde, namn och datum. Smack!
- Gillar 3
Kommentera
-
En fellesnevner for alle parter i denne merkelige saken er mangel på dokumentasjon. "Han sa at hun sa at de kanskje mente å...."
Jeg er enig med nephilim at det hadde vært naturlig om Kanalgratis la ut dokumentasjon på fiskekort, i steden bruker de mye tekst på å dokumentere en konspirasjonsteori. (Som kan være ekte nok, det er ikke første gang Jan O og FishEco roter seg bort.) Per nå ser hele saken ut som storm i et vannglass, og tre parter som alle er misunnelige på hverandre.
- Gillar 3
Kommentera
-
Dom skulle stått upp för sig redan från början, detta är bara en massa dravel för att dom skall komma undan. Fiskekort fanns inte köpta på Åland när deras team var där för många år sen + att dom fiskade på fredat vatten. Jag förtår allt hat mot KG, jag är själv en av Hatarna av andra orsaker.
Bojkotta dom helt tycker jag, och på Mässan har dom inget att göra anser jag. Mr som äger dom kan ju börja göra rätt för sig här hemma tycker jag.
Var tvungen att skriva då dom gör mig riktigt förbannad.
Men skriver inte mer då jag inte vill spilla energi på dom.Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
Flugfiske är en Livs-stil
2016 har jag blivit Multifrälst
- Gillar 1
Kommentera
-
Fast rent juridiskt så har ju redan KG ”kommit undan”. Sen kan jag tycka att det hade varit bättre att presentera sina bevis/handlingar än att göra som man gjorde med inlägget. Alternativt, låta friandet tala för sig själv och gå vidare utan att lägga upp texten som man gjort.Senast ändrad av Jon Bull; igår, 17:57.
- Gillar 1
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
|
59 svar
26 342 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Classe69