Fast nu har det ju även blivit en fråga om hur forumet hanterar såna här situationer?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
KanalGratis tjuvfiske – Vad hände med tråden?
Collapse
X
-
Jag tänker att det är känsligt när en tråd som innehåller diskussioner om hur en av Sveriges största YouTube-kanal som riktar sig mot ungdomar har tjuvfiskat och polisanmälts tas bort utan att hanteras och sedan kommuniceras vad beslutet blev.
Ursprungligen postat av BergmanTråden har flyttats undan då den blivit inrapporterad till oss moderatorer. Vi behöver gå igenom den ordentligt för att kunna ta ett beslut om den skall städas ur eller om den skall tas bort helt. Vi har regler här på Fiskesnack och de reglerna har brutits ett flertal gånger i tråden.
Dock hinner jag inte moderera tråden nu utan nu behöver jag koncentrera mig på serverbytet som kommer påbörjas vilken minut som helst.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av stahre87 Visa inläggHade inte han nyligen en beef med känd betesbyggare, om någon tillverkning i Sri lanka? OT men ändå
Kommentera
-
Ja, det var ju ett intressant inlägg i hela grejen.
Ismojiggen la ett inlägg med en film filmad från sidan i ett hur som då ska vara i Sri Lanka och någon mumlade "fucking bastards" titt som tätt. Även något om att polisen skulle komma...?
Gick ju inte att förstå vad grejen handlade om heller så det ger ju mest spekulationer mer än något annat.
Kan ju likaväl vara tvärtom och det är smutskastning åt andra hållet. Fullkomligt oklart.Ingen fisk är chans för fisk.
https://ingenvidarefiskeblogg.wordpress.com/
Kolla gärna in min Youtube-Kanal. Finns en massa kul skit där.
https://www.youtube.com/user/jurgenjons
Kommentera
-
Jag lägga till:
Filmen utspelas i någon obskur verkstad där en del gummibeten producerades i stora mängder. Gummibeten med hög igenkänningsvärde påstås det. Skulle det inte varit gummibeten på tork så skulle jag tippat på en crystal meth labb i Colombia.
Iaf hoppas jag att det var bara trailern- här finns material till en episk thriller, globalare än hela Bourne conspiracyn: från tjuvfiske i Ålands nyckfulla fiskevatten, till knarkskandaler på fartyg i internationella vatten, till hemliga kemilabbar i Sri Lankas mörka djunglar. Dessutom verkar ligan har kommit över mysteriös svensk high-tec som möjligen blev fullständig till intet gjord. För att undanröja bevis? För att tekniken var för farligt för att spridas i världen? Vi vet inte!
Men vi vet att en person som älskade att står i ljuset har försvunnit i skuggan....
Biotime!
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
|
82 svar
28 215 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg 2025-01-22, 09:56 | ||
Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31