Ursprungligen postat av Husse0416
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
KanalGratis tjuvfiske – Vad hände med tråden?
Collapse
X
-
Tråden har flyttats undan då den blivit inrapporterad till oss moderatorer. Vi behöver gå igenom den ordentligt för att kunna ta ett beslut om den skall städas ur eller om den skall tas bort helt. Vi har regler här på Fiskesnack och de reglerna har brutits ett flertal gånger i tråden.
Dock hinner jag inte moderera tråden nu utan nu behöver jag koncentrera mig på serverbytet som kommer påbörjas vilken minut som helst.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Hrm,
Har just letat upp reglerna och kan tänka mig endera av följande ”brott”:
- mer än måttligt användande av smileys, eller
- odetaljerad kritik av företag
båda kan nog ha inträffat i tråden.
- Men ska vi som postat i tråden se den helt försvinna bara för att någon eller några skribenter brutit mot reglerna?
Really?
Ska vi tolka det som att vem som helst kan skriva ”odetaljerad företagskritik” i en tråd så ska den raderas eller ”döljas”?
// Tycker Shimano är skit.
//
Kommentera
-
Ursprungligen postat av jonasby Visa inläggHrm,
Har just letat upp reglerna och kan tänka mig endera av följande ”brott”:
- mer än måttligt användande av smileys, eller
- odetaljerad kritik av företag
båda kan nog ha inträffat i tråden.
- Men ska vi som postat i tråden se den helt försvinna bara för att någon eller några skribenter brutit mot reglerna?
Really?
Ska vi tolka det som att vem som helst kan skriva ”odetaljerad företagskritik” i en tråd så ska den raderas eller ”döljas”?
// Tycker Shimano är skit.
//Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
Flugfiske är en Livs-stil
2016 har jag blivit Multifrälst
Kommentera
-
Man måste skilja på kritik mot företag och på kritik och lösa rykten mot enskilda personer.
Som jag redan skrivit så har jag haft fullt upp med den nya webbservern och jag kommer ha det körigt en period till så jag har helt enkelt inte hunnit gå igenom tråden noggrant. Det behöver jag göra för att sedan kunna ta ett beslut om den skall städas ur eller förbli borttagen. Tråden har som sagt blivit inrapporterad och vad jag snabbt kunde se var att den inte kan ligga ute som den är nu.
Jag ska se om jag kan få någon annan här på Sportfiskarna att gå igenom tråden för att få ett snabbare beslut.Senast ändrad av Bergman; 2017-12-07, 06:45.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Många forum har en regel om att man inte får diskutera modereringen. Det har inte fiskesnack (åtminstone så länge man inte erbjuder moderatorn fikon) och det tycker jag är bra. Detta sagt så är diskussioner om sådant sällan frukt- eller njutbara. Tråden kommer säkert åter sedan den rensats.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
|
62 svar
26 555 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Villespinn91