Fiskesnack - Det kommer mer - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskesnack - Det kommer mer

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fiskesnack - Det kommer mer

Vill bara meddela att jag har planer på att förbättra sidan ytterligare och tänker då speciellt på recensionsdelen, filmerna & tabellen. Men även lite annat som layout, smileys m.m. kommer ändras en aning.

Har ni bra förbättringsidéer så tipsa gärna. Nu finns det kapacitet.
    C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
    Svar på vanliga frågor hittar ni Här
    Fiskesnacks regler hittar ni Här
    Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Det vore fint om du kunde införa en funktion på inläggen i fotoalbumet så att man kan se ifall någon har kommenterat ens bilder, senaste kommentarerna och dylikt (på samma sätt som på forumet) - jag vet att det var någon annan som har uttryckt den önskan - jag försöker inte stjäla idén - bara lyfta den

Kommentera

Ursprungligen postat av CalleX
      Det vore fint om du kunde införa en funktion på inläggen i fotoalbumet så att man kan se ifall någon har kommenterat ens bilder, senaste kommentarerna och dylikt (på samma sätt som på forumet) - jag vet att det var någon annan som har uttryckt den önskan - jag försöker inte stjäla idén - bara lyfta den
      Håller med, ibland glömmer man ju också vilka bilder man kommenterat så då hittar man inte tillbaka.

Kommentera

Här har vi ett enkelt men viktigt förbättringsförslag:

Listan med senaste forumsinlägg på startsidan har alltid varit kanon. Det är lätt att se vilka nya trådar som kommit upp. Med tanke på hur många forums kategorier det finns, så är det det ett ruggigt smidigt verktyg.

Men nu när forumet har växt sig så stort som det gjort, så medför det här också ett problem. När en tråd försvinner från listan så är det inte många som ser tråden. I vissa fall kan en tråd ramla av listan på ett par timmar.

En enkel lösning på det här problemet vore om det gick att klicka sig fram till en längre lista med de senaste förbättringsförslagen från förstasidan. Den funktionen skulle i alla fall jag använda om den fanns.

Kommentera

SMaster! Så rätt du tänkt!
          Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Ursprungligen postat av SMaster
            Här har vi ett enkelt men viktigt förbättringsförslag:

Listan med senaste forumsinlägg på startsidan har alltid varit kanon. Det är lätt att se vilka nya trådar som kommit upp. Med tanke på hur många forums kategorier det finns, så är det det ett ruggigt smidigt verktyg.

Men nu när forumet har växt sig så stort som det gjort, så medför det här också ett problem. När en tråd försvinner från listan så är det inte många som ser tråden. I vissa fall kan en tråd ramla av listan på ett par timmar.

En enkel lösning på det här problemet vore om det gick att klicka sig fram till en längre lista med de senaste förbättringsförslagen från förstasidan. Den funktionen skulle i alla fall jag använda om den fanns.
            Finns inte den funktionen redan i och med att man klickarn på "New Posts" i forumets navigationsrad? Det är det ena sättet jag tittar på forumet.

Först kollar jag "Senaste inläggen" på startsidan, sedan går jag tillf orumet och klickar på "New Posts" och får då upp hela listan med nya trådar sedan mitt senaste besök.

Kommentera

[QUOTE=R.E]Finns inte den funktionen redan i och med att man klickarn på "New Posts" i forumets navigationsrad? Det är det ena sättet jag tittar på forumet.

Först kollar jag "Senaste inläggen" på startsidan, sedan går jag tillf orumet och klickar på "New Posts" och får då upp hela listan med nya trådar sedan mitt senaste besök.[/QUOTE
              Du tog orden ur min mun

Kommentera

Låter spännande! Betyder det att fångsttabellen äntligen blir "officiell"?

Vad händer med smileysarna? Kommer det fler? Det kanske finns några kul såma att lägga till från smileytråden längre ner, några av dem är ju fiskerelaterade bland annat.

Ser fram emot detta, blir spännande att se vad som händer framöver!
                Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/

"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson

Kommentera

En liten ruta med typ;

Mina Senast kommenterade bilder

Bildlänk1
                  Bildlänk2

osv

vore toppenB
                  sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av CalleX
                    Den funktionen finns redan. Klicka bara på "Kommentarer" i fotoalbumet.

Men om du vill se vilka bilder du kommenterat så finns inte den funtionen ännu ... kanske ska höra med utvecklaren om han kan fixa det åt mig.
                    C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                    Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                    Fiskesnacks regler hittar ni Här
                    Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                    12 svar
                    1 451 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Xerup
                    av Xerup

Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
                    14 svar
                    1 184 visningar