Har tänkt lite på vissa fantastiska personer här som tröstlöst svarar sakligt och proffesionellt, vänligt och tålmodigt.
Tänker tex på Team colibri, Anders team lilla My, Exxet, Jock Scott osv osv.
Det finns såklart fler, det är bara några exempel som dök upp i mitt huvud.
Jag tycker moderatorer skall enligt några parametrar välja ut ett gäng olika profiler sen får alla rösta fram årets(?) FS profil eller motsvarande typ.
Kanske får vinnaren/vinnarna (kan ju vara 3 förstaplatser typ) få något från sponsorer?
Genomförbart?
Redan gjort kanske?
Eller blir det för mycket "klubben för inbördes beundran"?
Jag vet själv tex någon som säkert kommer vara med i loppet som jag inte ger mycket för men så är det ju. Demokratin borde ju vinna.
Så vad säger ni? Är inte någon eller ett par värda lite extra uppmärksamhet för sin kunskap och vänlighet att dela med sig otröstligt utöver det vanliga?
Tänker tex på Team colibri, Anders team lilla My, Exxet, Jock Scott osv osv.
Det finns såklart fler, det är bara några exempel som dök upp i mitt huvud.
Jag tycker moderatorer skall enligt några parametrar välja ut ett gäng olika profiler sen får alla rösta fram årets(?) FS profil eller motsvarande typ.
Kanske får vinnaren/vinnarna (kan ju vara 3 förstaplatser typ) få något från sponsorer?
Genomförbart?
Redan gjort kanske?
Eller blir det för mycket "klubben för inbördes beundran"?
Jag vet själv tex någon som säkert kommer vara med i loppet som jag inte ger mycket för men så är det ju. Demokratin borde ju vinna.
Så vad säger ni? Är inte någon eller ett par värda lite extra uppmärksamhet för sin kunskap och vänlighet att dela med sig otröstligt utöver det vanliga?
Kommentera