Logga gärna in i forumet - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Logga gärna in i forumet

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Logga gärna in i forumet

Ni som surfar runt här utan att vara inloggade får gärna logga in så man ser vilka som är här.

Tidigare har det funnits ett problem med att logga in i forumet men det ska nu vara löst. Iom flytten till nya servern så har inloggningen förbättrats radikalt. Nu ska lösenordet verkligen sparas när man väljer det.

Jag har lite planer på att låsa forumet så endast registrerade medlemmar kan skriva i forumet för att bli kvitt en del opassande inlägg så det vore bra om alla blir vana med att logga in innan låsningen.
    C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
    Svar på vanliga frågor hittar ni Här
    Fiskesnacks regler hittar ni Här
    Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Ursprungligen postat av Bergman
    Ni som surfar runt här utan att vara inloggade får gärna logga in så man ser vilka som är här.

Tidigare har det funnits ett problem med att logga in i forumet men det ska nu vara löst. Iom flytten till nya servern så har inloggningen förbättrats radikalt. Nu ska lösenordet verkligen sparas när man väljer det.

Jag har lite planer på att låsa forumet så endast registrerade medlemmar kan skriva i forumet för att bli kvitt en del opassande inlägg så det vore bra om alla blir vana med att logga in innan låsningen.
    Fungerar inte Står aldrig att man blir inloggad, fast man blir det, så kan man ej posta ngt i fotoalbumet heller. Jag vet dock inte om det har med sidan att göra eller inte.
    sigpic

Kommentera

Jag kan inte lägga upp bilder längre.Det står "Check your firewall or proxy privacy settings"
      Senast ändrad av Redfin; 2006-02-05, 19:54.
      Team Perch and Pikes

Kommentera

Har inga problem alls med det, Kör inte du firefox flode? Det kan ju ha med saken att göra...
        http://teammosbricka.blogspot.com/

TeamMosbricka.se

Min Fotosida

Fotobloggen

Kommentera

Ursprungligen postat av trashmasta
          Har inga problem alls med det, Kör inte du firefox flode? Det kan ju ha med saken att göra...
          Kör Firefox utan problem, har inte behövt göra några förändringar.
          kalleh

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan
            Fungerar inte Står aldrig att man blir inloggad, fast man blir det, så kan man ej posta ngt i fotoalbumet heller. Jag vet dock inte om det har med sidan att göra eller inte.
            Exakt för en gångskull så håller jag med dej
            En Gäddmamma va ute o simmade med sin lille son. Då kom en Wobbler o vickade förbi o sonen frågade, Mamma vad e de där. De va den där jävla horan som drog i väg med far din.

Kommentera

Har inga problem med inloggningen men kan inte kommentera bilderna, har prövat en del olika inställningar men får inte det att fungera.

Kommentera

För att återkoppla till Bergmans ursprungliga trådämne tycker jag det låter som en sund idé, åtminstone när alla får det att fungera.

Tycker bara det blir fler och fler gäster, även om inte på långa vägar alla postar olämpligt material.

Men för det första är det inte jobbigt att regga sig, för det andra är det inte heller jobbigt att logga in manuellt. Och inte minst är det alltid trevligt att se vem som är inne.

Väl mött!
                [font=monotype corsiva]Livet är inte de dagar som gått, utan de dagar man minns...[/font]

Kommentera

Bra Bergman, ha regg krav, det städar undan en del dumheter men inte allt. Annars tycker jag faktiskt att det är väldigt bra stämning i de flesta fall, riktigt kul...
                  "Det är ingen idé att skynda sig om man inte vet var man är på väg. Man vet ju ändå inte när man är framme" - Nalle Puh
                  "Keep it simple"

//Jan O
                  www.fisheco.se
                  www.brofiske.net
                  www.magazinefisheco.se

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                  Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
                  82 svar
                  28 394 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg Ziggystardust  
                  Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                  12 svar
                  1 466 visningar
                  0 gillar