Brainstorming ! Vad skulle du vilja ha på FiskeSnack.com ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Brainstorming ! Vad skulle du vilja ha på FiskeSnack.com ?

Collapse
Detta är ett klistrat ämne.
X
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Jag skulle gärna se en ny forumdel; recensioner. På det sättet kan man ju meddela på eget initiativ hur man upplever något man har köpt. Man kan tänka sig vissa underavdelningar, tex spön, rullar, linor, beten, övrig fiskeutrustning, kläder, motorer etc.... Oj. Jag ber Erik om ursäkt. Marinelektronik måste ju vara med!
    Jag tror på Leif. Dessutom tror jag på Göran, Erik och Elanen. Robert Lind i Kramfors, vem fn är det?

Kommentera

• Skaffa en mobilapp SNÄLLA!! de hade verkligen varit grymt! kunna ladda upp bilder direkt från fisketuren bla

Kommentera

• Tillgängliga båtramper. Det är svårt att hitta ramper som inte är bommade när man åker på fiskeresor.

Kommentera

• Ursprungligen postat av Åkesson Visa inlägg
          Tillgängliga båtramper. Det är svårt att hitta ramper som inte är bommade när man åker på fiskeresor.
          Båtramper.se och sveramp.se kan du hitta detta.
          Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
          &

Fiskesnacks AbborrFemma 2020
          ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
          Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

-Okänd

Kommentera

• Ursprungligen postat av Bowen Visa inlägg
            Båtramper.se och sveramp.se kan du hitta detta.
            Toppen! Tackar för det tipset!

Kommentera

• en sak jag saknar lite efter att ha hängt på sweclockers.com, som de lade till i våras är att skriva @"användarnamn" så skickas en notifikation till personen om inlägget.

Även att man får en notifikation om någon citerar en.

De har löst det på ett sådant sätt så att det finns en sida som heter "Mina citat"
              Där kommer allt upp ifall någon svarar genom citat eller ett svar.

Det jag tänker är när man trycker "Svara" då kommer den personens användarnamn upp och ev. inläggsnummer, så kan man svara enstaka personer utan att behöva citera inlägget.

Kommentera

• Hej!
                Jag tror att om ni tar bort storleksbegränsningen på 1mb per bild kommer det laddas upp fler fiskebilder. Jag själv orkar inte ändra om alla bilder till <1 mb för att ladda upp, säkerligen finns det fler med mig.

MVH

Kommentera

• Ursprungligen postat av daikai1 Visa inlägg
                  en sak jag saknar lite efter att ha hängt på sweclockers.com, som de lade till i våras är att skriva @"användarnamn" så skickas en notifikation till personen om inlägget.

Även att man får en notifikation om någon citerar en.

De har löst det på ett sådant sätt så att det finns en sida som heter "Mina citat"
                  Där kommer allt upp ifall någon svarar genom citat eller ett svar.

Det jag tänker är när man trycker "Svara" då kommer den personens användarnamn upp och ev. inläggsnummer, så kan man svara enstaka personer utan att behöva citera inlägget.
                  Hej, ledsen för sjukt sent svar ang detta. Jag skall försöka kolla upp detta när vi går över på den nya forumversionen. Jag tycker det låter som ett bra förslag men vet inte om det är genomförbart.

Ursprungligen postat av orient Visa inlägg
                  Hej!
                  Jag tror att om ni tar bort storleksbegränsningen på 1mb per bild kommer det laddas upp fler fiskebilder. Jag själv orkar inte ändra om alla bilder till <1 mb för att ladda upp, säkerligen finns det fler med mig.

MVH
                  Tack för ett bra förslag! Det skulle dessutom vara relativt enkelt att implementera. Är det bifogade bilder i forumet du syftar på eller är det i fotoalbumet? Eller kanske rent av på båda ställena?

Frågan är vad en lagom maxfilstorlek är. En del nyare systemkameror kan ju generera bilder på xx MB vilket skulle kunna resultera i fulla diskar rätt snabbt om det laddas upp massor av bilder. Jag skall fundera lite på detta. Min förhoppning är också att vi skall kunna snygga till och förbättra fotoalbumet framöver.
                  C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                  Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                  Fiskesnacks regler hittar ni Här
                  Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

• Jag skulle vilja se på förstasidan trådar som jag skrivit i och som har uppdaterats med nya inlägg.

Kommentera

• Det vore schysst om trådskaparens inlägg ser annorlunda ut än övriga användares inlägg i tråden.
                      Kanske låta trådskaparens inlägg ha en annan färg.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      12 svar
                      1 453 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup

Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
                      14 svar
                      1 187 visningar