Jag skulle gärna se en ny forumdel; recensioner. På det sättet kan man ju meddela på eget initiativ hur man upplever något man har köpt. Man kan tänka sig vissa underavdelningar, tex spön, rullar, linor, beten, övrig fiskeutrustning, kläder, motorer etc.... Oj. Jag ber Erik om ursäkt. Marinelektronik måste ju vara med!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Brainstorming ! Vad skulle du vilja ha på FiskeSnack.com ?
Collapse
Detta är ett klistrat ämne.
X
X
-
Ursprungligen postat av Åkesson Visa inläggTillgängliga båtramper. Det är svårt att hitta ramper som inte är bommade när man åker på fiskeresor.Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020
Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Bowen Visa inläggBåtramper.se och sveramp.se kan du hitta detta.
Kommentera
-
en sak jag saknar lite efter att ha hängt på sweclockers.com, som de lade till i våras är att skriva @"användarnamn" så skickas en notifikation till personen om inlägget.
Även att man får en notifikation om någon citerar en.
De har löst det på ett sådant sätt så att det finns en sida som heter "Mina citat"
Där kommer allt upp ifall någon svarar genom citat eller ett svar.
Det jag tänker är när man trycker "Svara" då kommer den personens användarnamn upp och ev. inläggsnummer, så kan man svara enstaka personer utan att behöva citera inlägget.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av daikai1 Visa inläggen sak jag saknar lite efter att ha hängt på sweclockers.com, som de lade till i våras är att skriva @"användarnamn" så skickas en notifikation till personen om inlägget.
Även att man får en notifikation om någon citerar en.
De har löst det på ett sådant sätt så att det finns en sida som heter "Mina citat"
Där kommer allt upp ifall någon svarar genom citat eller ett svar.
Det jag tänker är när man trycker "Svara" då kommer den personens användarnamn upp och ev. inläggsnummer, så kan man svara enstaka personer utan att behöva citera inlägget.
Ursprungligen postat av orient Visa inläggHej!
Jag tror att om ni tar bort storleksbegränsningen på 1mb per bild kommer det laddas upp fler fiskebilder. Jag själv orkar inte ändra om alla bilder till <1 mb för att ladda upp, säkerligen finns det fler med mig.
MVH
Frågan är vad en lagom maxfilstorlek är. En del nyare systemkameror kan ju generera bilder på xx MB vilket skulle kunna resultera i fulla diskar rätt snabbt om det laddas upp massor av bilder. Jag skall fundera lite på detta. Min förhoppning är också att vi skall kunna snygga till och förbättra fotoalbumet framöver.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
|
12 svar
1 453 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Xerup