Brainstorming ! Vad skulle du vilja ha på FiskeSnack.com ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Brainstorming ! Vad skulle du vilja ha på FiskeSnack.com ?

Collapse
Detta är ett klistrat ämne.
X
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Finns det en "ignorera användare" funktion här, har inte vart här särskillt länge men ser redan vissa som drar ner på stämningen och alltid har en gnällig ton, såna klarar jag mig gott utan och vill inte behöva läsa inlägg ifrån.

Finns det redan så får någon gärna visa mig vägen rätt
    Om inte så önskar jag mig en sådan knapp

Kommentera

• Ursprungligen postat av NiklasF Visa inlägg
      Finns det en "ignorera användare" funktion här, har inte vart här särskillt länge men ser redan vissa som drar ner på stämningen och alltid har en gnällig ton, såna klarar jag mig gott utan och vill inte behöva läsa inlägg ifrån.

Finns det redan så får någon gärna visa mig vägen rätt
      Om inte så önskar jag mig en sådan knapp
      Hej Niklas
      När du är inloggad på forumet så finns det längst uppe till höger några "knappar" du kan trycka på.
      Bla en det står inställningar på.
      Tryck på den och scrolla ner lite. Till vänster en bit ner kan du sedan välja redigera ignoreralistan.
      Där skriver du in användarens namn...

Hoppas det inte är mig du vill ta bort nu bara

HenkeW

Kommentera

• Nerå Henke du klarar dig allt
        Tack för hjälpen!

Kommentera

• Det fungerade ju kalasfint, mest för intresseklubben nu då, ser användaren att jag har blockerat?
          För min del så spelar det ingen roll, mest intressant för den som kanske har ett par block på sig att reflektera och ta sig en funderare på vad det kommer sig.

Kommentera

• Ursprungligen postat av NiklasF Visa inlägg
            Det fungerade ju kalasfint, mest för intresseklubben nu då, ser användaren att jag har blockerat?
            För min del så spelar det ingen roll, mest intressant för den som kanske har ett par block på sig att reflektera och ta sig en funderare på vad det kommer sig.
            Japp jag ser att du blockat mig
            Nej då ingen användare kan se att du blockerat personen i fråga.

Kommentera

• Jag önskar att det skulle kunna gå att välja vilken forum del man vill söka i tex säljes och enbart få upp svar därifrån.

Eller har jag missat nått med hur man ska gå tillväga söka isf?

Kommentera

• Ursprungligen postat av trigger Visa inlägg
                Jag önskar att det skulle kunna gå att välja vilken forum del man vill söka i tex säljes och enbart få upp svar därifrån.

Eller har jag missat nått med hur man ska gå tillväga söka isf?
                I detta fall går du till "Säljes" forumet och väljer knapp "Sök i forum".
                @Bergman, vore smutt om det gick att välja forumdel direkt i avancerad sök, eller har jag missat nått?

Kommentera

• Ursprungligen postat av johasp20 Visa inlägg
                  @Bergman, vore smutt om det gick att välja forumdel direkt i avancerad sök, eller har jag missat nått?
                  tackar för snabb hjälp man lär sig nått nytt varje dag

ja det var precis på det viset du skrev jag mena i avancerat som det inte går att välja...

Kommentera

• Ursprungligen postat av johasp20 Visa inlägg
                    Ja, du har missat att det finns två flikar under knappen "Avancerad sökning"

Klicka på fliken "Sök enskild innehållstyp" så öppnas Pandoras ask. Kanske borde den sökningstypen ligga tydligare. Vet dock inte om det går att få till på ett bra sätt.
                    C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                    Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                    Fiskesnacks regler hittar ni Här
                    Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

• Har inte läst igenom den 33 sidor långa tråden, och kanske finns funktionen redan. Men hade vart bra om man kunde få en notis på startsidan typ som när man fått PM när någon kommenterar ens bild.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      12 svar
                      1 453 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup

Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
                      14 svar
                      1 187 visningar