Jag tycker det vore grymt att via tapatalk kunna välja att inte visa blogg inlägg. Precis som på hemsida.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Brainstorming ! Vad skulle du vilja ha på FiskeSnack.com ?
Collapse
Detta är ett klistrat ämne.
X
X
-
Jag skulle vilja att vertikalfisket får en egen avdelning, skulle bli lite smidigare att söka och hitta om det vore så.
Varje gång jag får för mig att läsa om vertikalfisket så letar jag efter en vc-avdelning under fiskesätt.
Vore najs om ni kunde ordna en sådan.
Nu har jag inte läst alla 32 sidor i denna tråd så det kanske redan finns nåt på g..
Kommentera
-
Ursprungligen postat av ÅmanVarför kan man bara gilla ett inlägg här på fiskesnack men inte ogilla/dissa ett inlägg med en tumme ner?
Jag tycker att om det ska finnas en gilla knapp så ska det väl självklart också finnas en ogilla knapp. Jag kan då i alla fall inte förstå varför det bara ska gå att gilla inlägg.
Du som inte tycker det är något bra förslag att införa en ogilla knapp önskar säker själv att det fanns en ogilla knapp nu så du kunde göra tummen ner för mitt förslag, hahaha...
Har folk skrivit något bra eller passande så finns redan en motivering. Håller man inte med får man väl citera och ifrågasätta eller ge sin syn på saken och inte bara en tumme ner utan motivering.
Gillar någon ditt ifrågasättande så är det ju fritt fram att gilla det inlägget för andra. Vips har vi flera tummar uppåt, inte en enda negativ och folk behöver inte fundera varför folk inte håller med.
Därför hade jag inte ogillat ditt även om jag kunnat. Nu har du en saklig förklaring på varför och du behöver inte sitta där med med en tumme ner och fundera varför i helskotta jag klickar så utan att förklara mig.Alumacraft så klart!
Kommentera
-
Jag skulle vilja att man tar bort möjligheten att radera sina gamla säljes trådar. Vet om användare som säljer saker varje vecka men går man inte på deras profil så är alla gamla trådar borta. Är jag intresserad av hur personen är som säljare så är det betydligt lättare att kolla i personens gamla trådar än att titta i ris och ros tråden. Perfekt om man som köpare skriver "betyg" i den aktuella köpestråden efter avslutad affär så att andra kan se. Tror att detta skulle resultera i snabbare och smidigare affärer som är lättare att följa upp
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Henkelort Visa inläggJag skulle vilja att man tar bort möjligheten att radera sina gamla säljes trådar. Vet om användare som säljer saker varje vecka men går man inte på deras profil så är alla gamla trådar borta. Är jag intresserad av hur personen är som säljare så är det betydligt lättare att kolla i personens gamla trådar än att titta i ris och ros tråden. Perfekt om man som köpare skriver "betyg" i den aktuella köpestråden efter avslutad affär så att andra kan se. Tror att detta skulle resultera i snabbare och smidigare affärer som är lättare att följa upp
Däremot tycker jag en lite mer utvecklad säljarbetyg-sida vore jättebra.
Kommentera
-
Tror inte heller att det stoppar de som vill blåsa folk men jag tror att det skulle hjälpa till att höja standarden på affärerna. Nu kan man lata sig med att skicka beten direkt, ta överpriser när det kommer till skick osv. Ett negativt omdöme i ris och ros tråden blir väldigt svårt att hitta och försvinner i mängden
Kommentera
-
Började med att gilla tanken på en ogilla-knapp. Har själv längtat efter den när det kommer upp orimliga förslag eller tankar... Men så läser jag ett par inlägg längre ner och inser att det förmodligen är det perfekta sättet att döda ett forum. Gillaknappen ger dig en möjlighet att vid genomläsning markera att du håller med. Men vill man ha ett levande forum tror jag att det är viktigare, för att inte säga nödvändigt att motivera avvikande åsikter. Annars riskerar vi ett forum där vissa tyckare blir föremål för någon sorts knappomröstning utan att några egentliga argument framförs...
Så även om jag gillar tanken på en ogillaknapp så inser jag vid närmare eftertanke (och viss argumentation från er) att det inte skulle gynna vårt meningsutbyte...Senast ändrad av Gösta; 2014-08-10, 12:50.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
|
12 svar
1 453 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Xerup