Brainstorming ! Vad skulle du vilja ha på FiskeSnack.com ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Brainstorming ! Vad skulle du vilja ha på FiskeSnack.com ?

Collapse
Detta är ett klistrat ämne.
X
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• jag vill ha en..........

En -nya-händelser-ruta- där man kan se om någon har kommenterat tråden som man själv har kommenterat eller skapat

Kommentera

• Brainstorming ! Vad skulle du vilja ha på FiskeSnack.com ?

Ursprungligen postat av v1ct0r Visa inlägg
      jag vill ha en..........

En -nya-händelser-ruta- där man kan se om någon har kommenterat tråden som man själv har kommenterat eller skapat
      Funktionen finns i Tapatalk, har alltid förutsatt att funktionen säkert finns på FS också men inte letat reda på den!

Kommentera

• Har inte orkat läsa alla kommentarer eller förslag, för mänga sidor och säkert alla förslag är bra, och jag vet inte om någon har tagit upp vad jag vill eller önskar. vad sägs om sida med is rapport över hela riket under vinter tid.

Kommentera

• Jag skulle vilja ha en webshop med några enkla artiklar. Typ enklare t-shirt, mössa, keps, hoodie och liknande. Inget som står ut utan något mer diskret som fungerar både på stan och ute på sjön. Diskreta tryck drar även ner priset.

Kommentera

• Håller med om att en funktion som visar trådar där man själv deltar, med nya inlägg, borde finnas på startsidan. Kanske där senaste forumsinlägg ligger nu.

Kommentera

• Tack för alla bra idéer och förslag! Jag har noterat ned de jag tycker är hetast och hoppas kunna förverkliga dem här framöver. Dock råder det fortfarande akut tidsbrist för min del så jag vågar tyvärr inte lova när... det tänkte serverbytet och det "dagliga arbetet" måste gå före.
              C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
              Svar på vanliga frågor hittar ni Här
              Fiskesnacks regler hittar ni Här
              Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

• Smala av och trycka ihop vissa forumdelar. Som det är nu är det SJUKT mycket olika avdelningar, tror att banta ihop en del verkligen skulle gynna aktiviteten, få det att kännas mera levande.

Och auto arkivera trådar utan aktivitet efter 600 dagar vore nog bra.

Kommentera

• Nu har jag inte läst allt i tråden, kan ju hända att någon har nämt det här redan.Men jag skulle gärna vilja se en kategori båt i köp å sälj, för att annonsera båtar.

Kommentera

• Jag skulle så gärna vilja köpa fiskesnack och ge det en facelift utan dess like.

F.ö tycker jag tvarbergs ide ovan var bra. Finns inte så mkt ställen på nätet där man hittar mestadels fiskeinriktade båtar.

Kommentera

• Mm precis det som är min tanke, jag tror det skulle vara bra både för säljare och köpare.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      12 svar
                      1 453 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup

Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
                      14 svar
                      1 187 visningar