Brainstorming ! Vad skulle du vilja ha på FiskeSnack.com ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Brainstorming ! Vad skulle du vilja ha på FiskeSnack.com ?

Collapse
Detta är ett klistrat ämne.
X
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av benji Visa inlägg
    kom på en grej till, skulle vara skönt med en nästa och föregående knapp i fotoalbumet, annars måste man klicka bakåt och nästa bild, bakåt och nästa bild- så det skulle bli skönare med en nästa som man bara klickar på så komemr nästa bild inom kategorin upp
    Har nu fixat Nästa- & Föregående-knapp på indexsidorna i fotoalbumet. Liknande knappar för själva bilderna kommer lite senare ...
    C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
    Svar på vanliga frågor hittar ni Här
    Fiskesnacks regler hittar ni Här
    Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

• Jag har ett förslag.

Jag skulle vilja ha en "Markera forum som lästa"-knapp där man hamnar då man klickar på "Nya inlägg".

Så om man läser igenom listan på trådar med nya inlägg och inte har intresse att gå in i varje tråd så kan man bara klicka "Markera forum som lästa" direkt och surfa vidare.

Nu får man gå tillbaks till forumsdelen(alltså inte där man hamnar då man väljer "Nya inlägg") eller scrolla ända upp så man kan använda dropmenyn.
      Senast ändrad av tintin_jkpg; 2007-10-23, 21:16.

Kommentera

• Cachning av de mesta på första sidan. Tar ganska lång tid att ladda grejer där nu. Hade lite samma situation på eskilstuna.se. Hela den sidan crasha för deras evenemangsguild tog för lång tid o ladda... fixa cachning så kommer startsidan ladda mkt snabbare

Kommentera

• Vet inte om någon redan skrivit detta, men jag skulle vilja ha funktionen "nya foton". Funkar precis som nya inlägg, fast man får se alla nya foton istället. Sedan skulle det vara skönt om man, både i fotoalbumet och forumet, kunde kryssa för vad man inte ville se. I forumet tex, så skulle jag kunna bocka för en ruta i tex: trolling och flugfiske, och då kommer inte dessa kategorier upp på "nya inlägg". På så vis får jag bara se de inlägg jag är intresserad av och slipper allt "onödigt". samma sak skulle sitta fint i fotoalbumet. Man kunde bocka av vilka fiskar man inte vill se. Exempel: Jag är inte intresserad av torskar, havskatter eller öringar. Då borde jag kunna bocka för det i en ruta, och när jag sedan klickar på "nya foton", så kommer det bara upp bilder som intresserar mig
          Annars är det en perfekt sida du har Bergman, och jag ser fram emot 2.0 . Du kanske även skulle ta bort ".tk" på loggan, och snygga till "för oss bakom flötet". Men allt detta är ju bara detaljer. Helheten är superbra
          Google wont search for Chuck Norris, because google knows you don`t find Chuck Norris. He finds you

Kommentera

• Mycke blir det nu, tanke om trådar.. Havsöring tex

Är det jag som tycker eller är det många trådar om tex havsöring, abborre?

Vore det en idé att det finns _en_ tråd om havsöring mm med undertrådar som tex Stockholm eller AB-län med i sin tur fler trådar?
            Gör man ett sök nu på havsöring så kommer det up 156trådar och då har jag inte sökt på HÖ mm.

En given stuktur att följa när man ska posta och läsa? Annars känner jag att det blir för lätt att ge upp.

Någon som hajar hur jag menar?

till Bergman med crew!
            [FONT=Comic Sans MS]Skit fiske var det![/FONT]

/Team Abbe ><>

http://team-abbe.spaces.live.com

Kommentera

• Ursprungligen postat av Bergman Visa inlägg
              När det gäller Brainstorming så gäller det att spåna fram så många idéer man bara orkar så spåna på nu.

Funderar på en Topplista över fångster, olika handlare med vad dom har samt att man ska kunna kommentera dom ...

Spåna på så försöker jag fixa in dom funktionerna som de flesta vill ha.

Vad vill man som läsare av denna sida ha mer än intresserat folk ? Vill ju göra sidan så bra som möjligt.
              Sidan är väldigt bra som den är!!! Tack för ett bra jobb. Hade jag fått önska något så hade jag gärna sett att det bara fanns färre subkategorier under mete. Kanske bara en. Vi metare är i klar minoritet och det är inga problem med att hålla reda på inläggen. "Allmänt mete" och möjligen "predator" samt "Karp".
              Mete framför allt!
              www.Metetorget.com

Kommentera

• Brainstorming... varför inte lägga till en wiki där vi kan samla vår kunskap

Kommentera

• fiskedagbok?!

vet inte om funktionen finns men de skulle vara nice att ha en fiskedagbok och skriva i här på FS då jag är för bekväm för penna och papper... sen så skulle man ju givetvis få bestämma om man vill publicera inläggena lr inte. =)

de tycker jag skulle vara gött
                  En dålig fiske dag är fortfarande bättre än en bra arbets dag!

Kommentera

• Ursprungligen postat av Hellström Visa inlägg
                    vet inte om funktionen finns men de skulle vara nice att ha en fiskedagbok och skriva i här på FS då jag är för bekväm för penna och papper... sen så skulle man ju givetvis få bestämma om man vill publicera inläggena lr inte. =)

de tycker jag skulle vara gött
                    Kanske fungerar med bloggen som dagbok ? Där kan man välja om inläggen ska vara privata eller ej samt att det är som en kalender där i. Eller menar du på något annat sätt ?
                    C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                    Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                    Fiskesnacks regler hittar ni Här
                    Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

• Som kategorier i fotoalbumet saknar jag kategorierna: flugor och beten. jag tycker utrustning är lite väl stort begrepp då det finns folk som är mycket intresserade av just flugbindning och många gillar att göra beten. Annars vore det bra med länkarkiv som är uppdelat i kategorier, det vore super. Grym sida annars!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      12 svar
                      1 453 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup

Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
                      14 svar
                      1 186 visningar