en chat skulle man ha
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Brainstorming ! Vad skulle du vilja ha på FiskeSnack.com ?
Collapse
Detta är ett klistrat ämne.
X
X
-
Vet inte om jag nämnt det förut.
Men jag tycker att det borde stå "Braxnar" istället "Braxen" i fotogalleriet.
Ser och låter så konstigt så att man braxnar.
Men ska man va korrekt såSporten i sportfiske är att göra det svårare än det behöver vara.
Kommentera
-
CW, det finns redan en underkategori till "Utrustning" som heter "Båtar". Duger det eller menar du nåt annat ?
Spader Kung, bra förslag. Ska se vad man kan göra om jag lyckas hitta en ny server.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
När nya servern kommer kanske det går att göra en länksida liknande den i länken (som är en rest av den gamla sajten Specimenonline, databasen verkar paj men länkarna funkar faktiskt fortfarande). Alltså, indelade i kategorier precis som på den sajten, och även att man kan se hur många gånger varje länk klickats på. Men möjligheten att posta länkar i forumet borde vara kvar så klart, men på detta viset finns länkarna mer samlade och lättillgängliga när man söker efter nåt i en viss kategori.
Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/
"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson
Kommentera
-
Ctrl+C Ctrl+V
Originally posted by BeBest
Jag såg just ett par intressanta inlägg. Då tänkte jag att de här inläggen skulle jag vilja kunna bocka för och lägga någonstans så jag lätt kommer åt dem, när jag senare behöver återvända för att repetera den informationen. Men jag hittade ingen snabbruta för sånt ändamål. Det finns andra men klumpigare lösningar. Så jag får tills vidare använda mig av dem.sigpic
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
|
12 svar
1 453 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Xerup